pat35 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik heb ooit gezien in een filmpje dat iemand wel een stuk of 50, 75 auto's uit de lucht liet vallen achter elkaar, weet iemand hoe dat moet, ik heb het nu over een sec. of 5 a 10, zo snel achter elkaar. Heb geprobeerdmet copy paste, maar werkte niet. Dankje.... Reageren
Sebast258 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik weet niet of je het kent maar tegenwoordig bestaan er al flooders ( eerst enkel voor chatprogramma's = zodat je bv. in 2 sec. 3000 maal hallo kan zeggen ) voor games, dus om cheats in the voeren. Zodat je bv 50 keer in een aantal seconden een cheat voor auto's in kan voeren. Ik heb momenteel zo geen prog. op de pc en ken de naam ook niet meer. Misschien geeft Google een antwoord? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Dat kan hiermee. Dit is een trainer waarmee je voertuigen kan spawnen. 1. Download de trainer 2. Unzip de trainer 3. Start GTASA op 4. Ga terug naar windows (Alt+Tab) 5. Start te trainer op 6. Klik op 'insert trainer in SA' 7. Zoek het voertuig dat je wil, en geef het een hotkey (cntr+ ..kies een hotkey..) 8. Om een voertuig zo vaak mogelijk als je wil achter elkaar te laten komen, houd je gewoon de hotkey ingedrukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.