Hanneswasco Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Zo, vandaag weeral voor de Photoshoptafel gaan zitten, en ik heb eens een nieuwe stijl geprobeerd. Ik vind het wel goed gelukt, alleen vind ik de tekst altijd zo moeilijk. Versie 1 Versie 2 Tips en dergelijke worden op prijs gesteld. Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Mooie sig! Van het technische heb ik niet veel verstand, maar ik vind wel dat hij er mooi uitziet. V2 vind ik de beste, want je volledige nickname is wat lang voor deze sig. Verder vind ik de border wat dik, probeer eens 1 pixel? Maar over het algemeen erg goed Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Bedankt voor je rate. Meer rates? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Het is echt mooi. Veel mooie effecten maar ik zie sommige effect ziet wazig uit vooral rechts. Dus beter minder wazig maken. De lettertype is echt orgineel en goede idee. Eerste lijkt wel heet en tweede minder heet Rest zijn goed. 9,2/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) aahh mooi. je hebt de font blazed gebruikt:) heerlijk. een 9/10 als je het mij vraagt ik wil je bij deze ook bedanken voor de renders Bewerkt: 4 april 2008 door forumrunner Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ziet er mooi uit Hannes , alles wat in je sig zit past bij elkaar, goede keuze van dat lettertype, ze zien er allebij goed uit, en dat meen ik echt want ik ben niet zon pokemon freak: V1: Er is niet zo veel verschil met de 2de, maar hier vind ik het enige minpunt de plaatsing van het lettertype. Want die loopt over sommige effecten heen, verder passen de effecten bij de render, de render is mooi geplaatst, voor deze krijg je een 8,7. V2: Hier is het eigenlijk hetzelfde verhaaltje, maar het lettertype is nu een stuk mooier (Door hem voller te maken) en nu heb je ook nog een goede plaatsing. Deze vind ik echt een mooie, hier krijg je 9,3 voor. KUTGW Reageren
Jay; Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Werkelijk pracht van sig's Hannes! Ik heb de vorige keer al gezegd dat je steeds beter word en dat zeg ik nu weer. Dan nu even over je signatures inhoudelijk. Comment: Je hebt er weer verschillende effecten ingedaan en dat maakt deze sig in mijn ogen tot een succes. De achtergrond past perfect bij het plaatje en de effecten ook. Zelfs de border heb je in een passende kleur gezet en je tekst ontbreekt ook niet. Toch zou ik de tekst ergens anders zetten, misschien linksboven in de hoek. Versie 2 vind ik beter omdat het kleiner is en ook beter past. Het lettertype zelf ziet er prima uit maar het zou allemaal toch iets kleiner kunnen. Voor de rest heb ik er simpelweg niks meer op aan te merken. Nogmaals Hannes, je doet het perfect. Ben werkelijk benieuwd naar je volgende sig. Rate: 9.6 Bewerkt: 5 april 2008 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.