mixie100 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Zoals je al kunt lezen zoek ik een leuke nieuwe pc voor 550 euro ik wil Battlefield 2/2142 en Cod4 lekker kunnen spelen dus denk ik op medium Hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Reageren
kevboy09 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Je kan aardig wat pc's kopen rond de €550,- . Ik heb wat voor je opgezocht: Klik PS: Googelen werkt ook hoor Bewerkt: 4 april 2008 door kevboy09 Reageren
xgaming Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Wil / kan je je eigen pc bouwen? Voordelen: goedkoper voor betere onderdelen. Nadeel: kost geld als je hem niet zelf in elkaar kan zetten en er zit geen Windows bij. Reageren
Jorair Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Wil / kan je je eigen pc bouwen? Voordelen: goedkoper voor betere onderdelen. Nadeel: kost geld als je hem niet zelf in elkaar kan zetten en er zit geen Windows bij. Of een combinatie ervan . Ik heb mijn pc gekocht bij iemand die pc's verkoopt voor zijn plezier als bijberoep. Voordeel: hij doet het voor zijn plezier dus alles is goedkoper + de dienst na verkoop is stukken beter. Misschien moet je eens bij vrienden e.d. informeren of zij zo iemand kennen, het heeft namelijk veel voordelen. (Mijn pc kostte €850, in de winkel zou hij €1100 gekost hebben ofzo) Reageren
mixie100 Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Wil / kan je je eigen pc bouwen? Voordelen: goedkoper voor betere onderdelen. Nadeel: kost geld als je hem niet zelf in elkaar kan zetten en er zit geen Windows bij. Dat was dus ook mijn eigen motto, maar omdat ik niet weet wat nou het beste is wou ik jullie laten kiezen enja ik kan ze in elkaar zetten Reageren
xgaming Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Leuk pc'tje voor je gemaakt. Goede videokaart alleen is ie niet goed voor de hogere resoluties . Zit geen software, randapparatuur of verzendkosten bij. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik heb voor 1000 euro een pc gekocht, die ik zelf heb laten bouwen. 5.1 Dolby Surround sound, ASUS 8600GT, Flatscreen breedbeeld van Mirai, Intel Core 2 Duo E4300. Overigens geen flauw idee wat het allemaal betekend, maar het werkt daarintegen prima. Ik speel MOH Airborne, battlefield 2, Second Sight, San Andreas, en deze spellen werken allemaal optimaal. De ASUS 8600GT (videokaart) waar ik dan nog wel een degelijk verstand van heb, is inmiddels weer een verouderde versie. Om mee te gaan in de grafische wereld van de groeiende en verbeterde games, zou ik de 8800, of zelfs de 9000 aanraden, die als ik me niet vergis ook al snel uitkomt. Tenzij je voor een andere soort videokaart kiest, bijvoorbeeld de NVIDEA. Ik heb een half jaartje geleden toen ik deze pc waar ik nu achter zit wilden kopen ook op het forum om advies gevraagd. Ik heb in dit topic de nodige informatie gekregen. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.