Sebast258 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik gebruik momenteel enkel Piriform CCleaner (www.ccleaner.com). Ken jij nog een paar progg's uit die branche? Je zou er velen met kunnen helpen, mij namelijk ook. Iedereen kent het wel; spelletje van hier, plug-in van daar, en progg's van overal! Gevolg: trage pc! CCleaner maakt je pc maar een beetje sneller. Hebben jullie progg's die je pc redelijk snel maken? Reageren
moechy Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Met CC Cleaner moet je opletten. Niet zomaar uitvoeren of alles is van je schijf af . Je moet alles checken wat er wel afmag en wat niet. Reageren
The Wizard Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik gebruik zelf ook Piriform CCleaner het is een goede programma. je kunt ook Tune Up proberen is ook goed alleen damn heb je een probeer versie van 30 dagen Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Tuneup Utilities is inderdaad een goede. Download link: http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/ Als je gebruik maakt van McAfee Security Center Virusscan Plus heb je standaard ook een optie bij, netals tuneup, om je disk te cleanen. (Onbelangerijke zooi) Behalve dat raad ik je ook aan om Ad-Aware 2007 Free License te downloaden. Dit verwijdert spy- en adware die problemen op jou computer kunnen veroorzaken. Download link: http://www.snapfiles.com/get/adaware.htm Verder raad ik je ook aan om deze topic eens te lezen. Succes. Reageren
Sebast258 Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Bedankt voor de tips! Ik ben toch van plan Tune Up te kopen, blijkbaar is het toch het geld waard dus. Reageren
ikt Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Als je computer niet erg snel opstart raad ik je aan om Autoruns te gebruiken, daarmee kun je het automatisch opstarten van vele dingen stopzetten. Jammer genoeg moet je wel wat verstand van windows hebben, anders laat je sommige andere cruciale dinegn weg, en start Windows niet meer goed. En flink het register oppoetsen zou ook weleens kunnen helpen. Maar het zit al bij CrapCleaner inbegrepen. Ook dit is best wel gevaarlijk aangezien als het register kapot is, Windows het helemaal niet meer doet en je Windows dus opnieuw moet instaleren. (maar dan heb je tenminste een snellere computer ) Als je ook niet van die "gebruikersvriendelijke" omgeving van XP houdt, kun je GameXP downloaden. Deze verwijdert die zooi automatisch, zodat Windows nóg iets sneller gaat werken. ik hoop dat ik niet te vaag ben geweest en je hiermee wat kunt! (en de onderstreepte dingen moet je gewoon op Google zoeken, en dat kan iedereen) Reageren
Follow Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Ik gebruik hier een betaalde versie, handig als je dingen meegeleverd krijgt met de computer. De website is: http://www.liutilities.com/ Hij is erg goed, maar dat verwacht je ook wel als die door Microsoft certified wordt. (Onderaan de pagina) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.