Eyepincher032 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Hey Ik ben op zoek naar een heel oud pinball spelletje. Ik had het vroeger op een diskette staan en werkte in DOS. Het was een heel simpel spelletje. Zonder veel graphics. Het spel was een zwarte achtergrond en de flipperkast werd gevormd door een rode lijn. De flippers waren in geel. Als ik me goed herinner had je links op de flipperkast nog een platform met 4 ingangetjes genummerd van 1 tot 4 of van A tot D en daaronder nog 2 kleine flippertjes. Rechts op het scherm had je de high scores en titel van het spel in groene letters maar ik kan me de naam niet meer herinneren. Ik heb op alle dos-spellen sites gezocht maar daar staat het niet bij. Ik vermoed dat het uit de jaren '80 komt daar de graphics heel beperkt zijn. Wie kan mij helpen of weet wel spel ik bedoel? Grtz Reageren
Wrieh Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 HeyIk ben op zoek naar een heel oud pinball spelletje. Ik had het vroeger op een diskette staan en werkte in DOS. Het was een heel simpel spelletje. Zonder veel graphics. Het spel was een zwarte achtergrond en de flipperkast werd gevormd door een rode lijn. De flippers waren in geel. Als ik me goed herinner had je links op de flipperkast nog een platform met 4 ingangetjes genummerd van 1 tot 4 of van A tot D en daaronder nog 2 kleine flippertjes. Rechts op het scherm had je de high scores en titel van het spel in groene letters maar ik kan me de naam niet meer herinneren. Ik heb op alle dos-spellen sites gezocht maar daar staat het niet bij. Ik vermoed dat het uit de jaren '80 komt daar de graphics heel beperkt zijn. Wie kan mij helpen of weet wel spel ik bedoel? Grtz Weet je ook hoe het spel heet? Reageren
Eyepincher032 Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik kan me de naam niet meer herinneren. Dat maakt mijn zoekopdracht des te moeilijker. Het is ook zeker niet epic pinball. Daar zijn heel veel graphics op. Bij het pinball spelletje dat ik bedoel heb je er bijna geen. het scherm is bijna volledig zwart. Er komen maar 3 kleuren in voor. Rood, geel en groen. Dus ik denk dat het heel heel oud is. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hier heb je ongeveer alle pinball spellen op de planeet: http://www.pcpinball.com/files/demos/pc.html Reageren
Eyepincher032 Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Het spelletje zit ook niet bij de lijst op die site. Het blijft onvindbaar. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Het beste wat je kunt doen is op: www.google.nl in typen: Dos Games. Ik ben zo weer terug in de tijd gegaan met Mario, Lemmings en Need for Speed.. De games werken, zitten soms wat shareware tussen voor de rest allemaal legaal. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Het beste wat je kunt doen is op: www.google.nl in typen: Dos Games.Ik ben zo weer terug in de tijd gegaan met Mario, Lemmings en Need for Speed.. De games werken, zitten soms wat shareware tussen voor de rest allemaal legaal. Shareware. Natuurlijk. 99% van die sites hebben alleen maar abandonware en dat is wel illegaal. Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Het beste wat je kunt doen is op: www.google.nl in typen: Dos Games.Ik ben zo weer terug in de tijd gegaan met Mario, Lemmings en Need for Speed.. De games werken, zitten soms wat shareware tussen voor de rest allemaal legaal. Shareware. Natuurlijk. 99% van die sites hebben alleen maar abandonware en dat is wel illegaal. Waar heb je hem van Diskette?, Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Heb je egt geen screen meer ofzo? Of weet je misschien nog iets van de naam. Of kan je anders de flipperkast zo goed mogelijk namaken met paint. Want er zijn heel veel pinball spellen voor DOS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.