Jump to content

in welke staat hang jij het meeste rond

in welke staat hang jij het meeste rond  

37 leden hebben gestemd

1. 1. in welke staat hang jij het meeste rond

• los santos
      11
    • las venturas
      8
    • san fiero
      5
    • dorpen
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit het meeste in Las Venturas. Ik rijd dan meestal heen en weer over: ,, The Strip''. Ook al die mooie lichteffecten daar spreken me aan dus vandaar dat ik daar het meeste rondhang.

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bjorn13

3

• Tupac A. Shakur

1

• Revan

1

• Vinewood

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
in welke staat hang jij het meeste rond laat het hier weten  :D  :D

Ik denk dat iedereen altijd in dezelfde staat rondhangt. GTA SA heeft namelijk maar één staat; San Andreas. Las Venturas, Los Santos en San Fierro zijn steden, geen staten. ;)

Geplaatst:

:huh: ja ik zit het meeste in ls en sf daar is het kij leuk ma ik kan noch nie in lv bha :angry: :( <_< ;) :o

Geplaatst:

Ik ben het liefste in LS.

Kan je lekker de homies meenemen en iedereen afknallen :D

En anders in LV daar,op die rechte straten kan je pas snel rijden :D

Geplaatst:

ja en zeker in de woestijn me ne hotring of sangsech , of MONSTER heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll coooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllll

:D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :rolleyes: :D

Geplaatst:

ik hang nu nog het meeste rond in san fierro maar ook veel in de dorpjes en buiten de grote steden maar vaak nog in de steden om met de politie te "spelen"

in de steden is meer beschutting voor de heli's.

Geplaatst:

San Fierro

Bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op, bergje af, bergje op... GEWELDIG

Geplaatst:

Ik zit ofwel in de sjieke buurten van Los Santos (Vinewood, Rodeo, Richman) ofwel in de buurt van kleine dorpjes (vooral Angle Pine). Het minst kom ik in Las Venturas. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...