Jump to content

Opera

Opera  

13 leden hebben gestemd

1. 1. Ken jij Opera?

• Ja
      9
    • Ja, van gehoord
      0
    • Nee
      3
    • Ik weet het niet.
      1
  2. 2. Gebruik je Opera?

• Ja, veel
      3
    • Ja, weinig
      1
    • Nee, maar ik ga wel gebruiken.
      0
    • Nee
      8
    • Ik weet het niet.
      1
  3. 3. Ben je tevreden over Opera?

• Ja
      3
    • Matig
      1
    • Nee
      1
    • Ik weet het niet.
      8

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het een tijdje gebruikt, omdat Firefox niet goed meer werkte. Wat ik een nadeel vond, was dat het heel snel veel geheugen in beslag neemt. Nu gebruik ik dus weer Firefox, maar Opera staat bij mij nog wel boven Internet Explorer. :D

Edit: @ hieronder: Internet Explorer en Firefox zijn de meest bekende en gebruikte browsers. Pas daarna komen browsers al Opera en Safari.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Waarom gebruiken veel mensen explorer en firefox? Mijn lerares ICT kent niet wat is Opera :?

Geplaatst:

Ik ga zo even Opera downloaden want ik hoor er wel positivieve verhalen over. Nu gebruik ik Firefox, het loopt veel minder vast dan Buggy IE.

Geplaatst:

Tot een tijdje terug was Internet Explorer heilig voor mij maar sinds FireFox te moeten gebruiken, wil ik eigenlijk niet meer terug omdat de browser toch wel een stuk prettiger werkt als IE. Opera ken ik wel, maar ik gebruik het niet omdat ik met FireFox fijn kan werken en het nu van wéér overstappen naar een andere browser niet echt zie.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik vind Firefox beter omdat er veel meer skins voor te downloaden is, het gwoon heel gebruiksvriendelijk is, en omdat IE bij mij steeds vastloop, en opra dat ook nog wel ns wil doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...