Galiorix Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Onderwerp: Pimp het saaie busje Soort design: - Size design: - Render: - Animatie: - Premade: Nee Tijd van inlevering: Als het klaar is. Opmerking: Dit busje is saai en grijs en deze mag jij helemaal pimpen. Graffiti als 'I like your mum', neonlichten of nieuwe velgen. Leuk toch? Ja, dacht ik ook. *Kick!* Na veel werk hier mijn inzending: Wat is er aan verandert? De auto heeft Bi-Xenon verlichting, nieuwe Two-Tone lak, de voor- en achterbumper zijn eraf gehaald, er is 'sportief' gaas gekomen op de plaats van de originele grille, de spiegels zijn verchroomd, de uitlaat is aan de zijkant geplaatst met verchroomde eindstukken. Verder heeft hij lichtmetalen velgen en is ie verlaagt. Hij heeft ook een serie nieuwe stickers en neon lampen eronder hangen. Als laatste zijn ook nog de ramen geblindeert. Greetz
Galiorix Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Zou iemand anders het misschien willen overnemen? Ik krijg namelijk geen antwoord op mijn PB's naar Ferre.... Greetz @hieronder: Dat is mooi, ik ben benieuwd. Bewerkt: 3 april 2008 door Galiorix
Zyklon Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 ik ga straks aan de slag om een mooie creatie te maken
.Levi. Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Zou iemand anders het misschien willen overnemen? Ik krijg namelijk geen antwoord op mijn PB's naar Ferre....Greetz @hieronder: Dat is mooi, ik ben benieuwd. Dit topic is eigenlijk van Ferre, gezien de lange tijd dat er niet gereageerd is zal ik het topic splitsen en jou tegen Zyklon laten battelen.
Zyklon Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 kan ik nog meedoen? hier mijn inzending
Hanneswasco Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Mijn stem gaat naar Galiorix. Dit busje is veel cooler, met toffe neonlichten. Het busje van zyklon is nogal een saaie legerstijl. Een busje voor camouflage, en dus een busje waar je niet in gezien wilt worden. In het busje van Glorix wil je gezien worden. Want dat is supercool!
TomHagen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik stem voor Galiorix. Veel meer aan gedaan volgens mij. Alleen die blauwe bumper past er totaal niet bij. Die had beter donkerblauw gekunt denk ik. Die van Zyklon heeft dan wel weer mooie lampen. Maar de tekst van Galiorix ziet er echt vet uit. Ik mis alleen bij beiden wat goede geluidsboxen
Galiorix Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Alleen die blauwe bumper past er totaal niet bij. Die had beter donkerblauw gekunt denk ik. Dat blauwe hoort eigenlijk geen bumper voor te stellen, maar neon verlichting. Dat lukte alleen niet helemaal
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Stem: Galiorix. Omdat het verlaagt is en leuke stickers. de neon is ook leuk
Hackman Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 @Gailiorix Mooi busje! Dat verlagen ziet er goed uit... de neon vind ik ook mooi... ik heb de neon zelf ook geprobeerd alleen dat wou niet lukken eveneens het verlagen wou niet... Mooi stickers gebruikt en mooi lettertype! @Zyklon Ik vind de kleur veel te eentonig... Het enige wat je hebt gedaan is er camouflage er overheen gooien wat niet mooi lijkt bij de lampen en ramen... PS: @Galiorix Kun je met PB of hier vertellen hoe je dat verlagen en neon doet? Dan kan ik dat ook even proberen...
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Voor mij is het ook Galiorix. Waarom? Zyklon's versie lijkt me te saai en eentonig tegenover die van Galiorix. Galiorix heeft er precies veel werk aan gehad, en die is ook veel meer aangepast.
Talietje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik stem: Galiorix Ik ben niet echt voor leger en vind dat van Galiorix veel mooier. Dat groen bevalt me niet zo.
Kloep Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ook ik stem voor Galiorix, aangezien er (zoals eerder vernoemd door TomHagen) veel meer aan is gedaan.
Dead-Dodo Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Galiorix: Je auto is mooi verlaagt en heeft mooie velgen, ook zijn de decals netjes op de auto geplakt, verder zijn de kleuren veel mooier dan het origineel en heb je de bumper strak weggewerkt en de uitlaten mooi onder de auto laten weg komen. De neon is een beetje mislukt, maar het is dan ook redelijk moeilijk om dat goed te krijgen Zyklon: Hij is best wel standaard en je hebt alleende kleuren verranderd van de auto, opzich staat het wel leuk maar het is toch iets te simpel, de lampen zijn wel weer mooi gedaan. Stem: Galiorix
RonaldVC Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Battle afgelopen, winnaar Galiorix, die daarmee 1 punt verdiend! Helaas Zyklon, volgende keer beter.. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts