Jump to content

Journalist heeft GTA IV uitgespeeld!(NL vertaling)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Naar aanleiding van een ander topic hier, waar een Engelstalig interview werd gepost met iemand die GTA IV had uitgespeeld, open ik dit topic. Blijkbaar mag je hier geen Engelstalige teksten posten, dus heb ik het even snel vertaald.(er kunnen fouten in staan, en antwoorden zijn verkort)

Je bent de eerste journalist die gta iv heeft uitgespeeld, hoe voelt dat?

Erg goed om eerlijk te zijn, ik was blij toen de Rockstar medewerkers me vertelden dat ik het spel had uitgespeeld. Ik denk dat ik er in totaal zo'n 25 uur over heb gedaan, vooral de laatste missies zijn erg moeilijk. Mede dankzei de aanmoediging van de Rockstar medewerkers heb ik ze gehaald, en het was zeker een opluchting!

Hoe moeilijk was het om het allemaal geheim te houden?

Tegen mijn collega's heb ik helaas iets teveel van het verhaal vertelt, maar in mijn review heb ik geprobeerd het zo algemeen mogelijk te houden. Ik zou beschaamd zijn moest ik de verassingen voor de andere spelers verpesten. De singleplayer moet je gewoon zelf ontdekken!

En hoe is dat goed verlopen? Waar mocht je gta iv spelen?

We mochten op 26 maart komen van Rockstar, en 3 dagen aan een stuk spelen! We speelden van 9 uur 's morgens tot 9 uur ' avonds in een donkere kamer met een LCD scherm. Op een gegeven moment heb ik 30 uur na elkaar gespeeld! Dat is iedere GTA-fan zijn droom, nietwaar?

Vond je het moeilijk, onder druk spelen? Ben je veel doodgegaan?

Absoluut. Ik zat te vergelijken met een andere collega en ik was 40 keer meer doodgegaan en 50 keer meer een missie gefaald. Het was ook moeilijk om heel de tijd aan een stuk te blijven spelen, zeker als een missie niet lukte. Je wilt natuurlijk ook zoveel mogelijk van GTA IV verkennen. Daarnaast moest ik ook nog notities op m'n laptop nemen natuurlijk, die combinatie was leuk, maar wel stresserend!

Hoe verschillende is deze game t.o.v. andere games(GTA's)?

Liberty City zeker en vast gestructureerder, en de game voelt ook meer zoals een film aan. Daarnaast is dit natuurlijk duidelijk Next-gen, rijden en schieten zijn fel verbetert! Maar GTA IV is zeker een hele verbetering, het gaat boven alle verwachtingen!

Is het spel alles wat je verwachtte? Of doken er verassingen op?

Dat is een lastige vraag, ik kan niets specifiek zeggen zonder te spoilen. Er zijn in ieder geval weer een hele boel leuke Easter-Eggs!

Als je het vergelijkt met de andere GTA-games, wat concludeer je dan met betrekking tot de uitspeeltijd?

Dat is een moeilijke vraag. Ik heb nu in 24 uur de storyline uitgespeeld, maar ik heb me erg gehaast en geen zijmissies gedaan. Als je normaal zou spelen zou je voor de storyline zo'n 40 uur nodig hebben + 25 uur voor de extra missies. Daarnaast kan je ook nog andere dingen doen, of voor de 360 extra content downloaden. Ik raad iedereen aan om rustig de game te spelen, en niet meteen als een gek het spel proberen uit te spelen!

Hoeveel "Wow, dat is suuuupercool" momenten heb je gehad?

Ik ga niets spoilen, maar ik heb er toch veel gehad! Er zijn 3 algemene dingen die de speler zullen verbazen: De stad + geweldige engine, de geweldige dialogen en Niko Bellic is een geweldig hoofdpersonage, verreweg het beste. En de multiplayer natuurlijk!

Gaan de GTA-fans blij zijn met dit spel?

Je kan natuurlijk niet iedereen tevreden maken, maar als je dit spel als GTA-fan niet goed vind, ligt het toch wel aan jezelf. Dit spel gaat heel veel mensen een plezier doen!

Heb je multiplayer kunnen spelen? Ben je 'ge-ownd' door Rockstar?

Jazeker, al een maand geleden hebben tegen Rockstar multiplayer mogen spelen. Naast de standaard gamemodes hebben ze ook originele gamemodes (zie nieuwsbericht gtagames, red) eringestopt!

Welke game uit de GTA-serie vind je nu het beste?

GTA IV, ongetwijfeld. Zelfs het machtige Vice City is hier niets bij!

Bron

Zo, mijn 'korte' vertaling is klaar. Ik heb een nieuw topic geopend voor het overzicht te bewaren, als dat OK is. :)

Bewerkt: door Jack-IV
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jack-IV

3

• Biocount

2

• studio dewolf

1

• Swiggers

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Waow.. Waow.. Waow... ^_^

De eerste journalist die IV speelt. Dat is toch geweldig?

Ze had 30 uur achter elkaar gespeeld. Ik denk dat dat bij mij 10 uur achter elkaar is.

30 uur is wel erg veel. Ik vind dat ze het spel wel erg snel heeft uitgespeeld, vinden jullie niet?

Na 25 uur gamen en ze heeft de storyline al weer uitgespeeld. Ik hoop dat er nog veel leuke zijmissie's zijn.

Nu ik dit allemaal heb gehoord.. Krijg ik weer kriebels in mijn buik van de zenuwen.

Jezus, wat zal dit een mooi spel worden :Y^_^:D Ik heb er echt super veel zin in.

In die periode dat IV uit komt dan heb ik vakantie:D En kan ik dag en nacht blijven gamen.

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Amai ik kan niet snel uitspelen anders heb ik hoofdpijn van te lang games van morgen tot nacht,pfff.

Geplaatst:

Op zich wel leuk een aardig, maar nu weten we alleen de mening van die jounalist. We wisten al dat het een geweldige game wordt. Verder geen nieuws dus. Jammer dat hij niks verteld, aan de andere kant, zelf ontdekken is vele malen leuker :eten:

Geplaatst:

Ik denk echt niet dat hij echt helemaal van het begin tot het einde heeft gespeeld. Hij zegt dat het 25 uur duurde en er staat dat hij op een keer meer dan 30 uur had gespeeld :? . Dit is dus een grote fout.

Geplaatst:

Als hij de eerste is, waarom staat er dan hier en daar "wij"? Als ze met meerdere mensen aan het spelen waren is hij dus niet de eerste

Geplaatst:
Als hij de eerste is, waarom staat er dan hier en daar "wij"? Als ze met meerdere mensen aan het spelen waren is hij dus niet de eerste

Meerdere hebben het gespeeld, hij is de eerste die het heeft UITgespeeld (de storyline dan toch).

Geplaatst:

Meerdere hebben het gespeeld, hij is de eerste die het heeft UITgespeeld (de storyline dan toch).

leuk voor hem maar daar hebben wij niets aaan

Geplaatst: (bewerkt)

Wow als Vice city hier niks bij is betekend het dat dit de beste spel ooit moet zijn naar mijn mening.

Ik ga eerst multiplayer doen.

Dan hoop ik dat de volgende GTA weer in MIAMI afspeeld want dat is tot nu toe mijn favoriete locatie.

Van mij mogen ze er 3/4 jaar over doen tot GTA 5 komt.

Ik denk echt niet dat hij echt helemaal van het begin tot het einde heeft gespeeld. Hij zegt dat het 25 uur duurde en er staat dat hij op een keer meer dan 30 uur had gespeeld :? . Dit is dus een grote fout.

Hij heeft er wel door heen geraced om het optijd klaar te hebben.

En er staat dat de zijmissies niet heeft gedaan in totaal eigelijk 65+ Plus de Download content.

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

30 uur? Dat is best snel voor een gta....zou wel een beetje jammer zijn...hoop er toch wel wat langer over te doen dan 30 uur...

Geplaatst:

Wow ! Ik wil ook zo'n Journalist worden :D

Nee hoor. Ik zou dit niet zo leuk vinden. Het afwachten is aan de ene kant toch wat leuker dan het in 1x uitspelen en zo snel mogelijk. Ik speel het liever rustig uit, zonder cheats en een beetje verkennend.

Ciao :cya:

Geplaatst:

Dat is wel snel ja :). Ik zou het ook wel kunnen als ik vakantie had, maar ik speel het liever rustig uit.

En als eerst verken ik de stad natuurlijk!:D

Geplaatst:
Amai ik kan niet snel uitspelen anders heb ik hoofdpijn van te lang games van morgen tot nacht,pfff.

jah dat heb ik ook maar probeer straks toch wel zo lang mogelijk te spelen , dan maar wat meer aspirines :D:eten:

Geplaatst:

je moet nu niet gaan denken dat het spel te kort duurt

deze man heeft niets meer als de missies gedaan he!!!....alleen maar missies achter elkaar spelen....

hij heeft de stad niet uitgebreid verkent

en niet vrij rond gekloot in de stad.....hij heeft geen 1 side missie gedaan

over GTA IV zal de gemiddelde GTA-fan zo lang zoet mee zijn....krijg er alleen nog maar meer zin in :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...