Jump to content

Journalist heeft GTA IV uitgespeeld!(NL vertaling)


Jack-IV

Recommended Posts

Waow.. Waow.. Waow... ^_^

De eerste journalist die IV speelt. Dat is toch geweldig?

Ze had 30 uur achter elkaar gespeeld. Ik denk dat dat bij mij 10 uur achter elkaar is.

30 uur is wel erg veel. Ik vind dat ze het spel wel erg snel heeft uitgespeeld, vinden jullie niet?

Na 25 uur gamen en ze heeft de storyline al weer uitgespeeld. Ik hoop dat er nog veel leuke zijmissie's zijn.

Nu ik dit allemaal heb gehoord.. Krijg ik weer kriebels in mijn buik van de zenuwen.

Jezus, wat zal dit een mooi spel worden :Y^_^:D Ik heb er echt super veel zin in.

In die periode dat IV uit komt dan heb ik vakantie:D En kan ik dag en nacht blijven gamen.

Swiggers :cya:

Die 25/30 uur was niet achter elkaar, maar verspreid over 3 dagen he :puh: Journalisten waren bij Rockstar uitgenodigd om 3 dagen te komen spelen voor reviews.

In dat interview staat ook al dat het niet helemaal leuk was om het zo snel te moeten doen. Er gaan vast mensen gelijk snel alle missies uitspelen om te kijken hoe snel ze het uit kunnen spelen, maar als je er echt van wilt genieten moet je de tijd nemen, lekker verkennen en de nieuwe features en easter eggs ontdekken en op rustig tempo de verhaallijn uitspelen. Anders loopt het jaren wachten uit op een dag of 2 spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jack-IV

    3

  • Biocount

    2

  • studio dewolf

    1

  • Swiggers

    1

Top Posters In This Topic

Zo te zien is het leuk. Maar het lijkt alsof het spel snel is uitgespeld maar dat is niet. Hij heft niks anders gedaan en kreeg hulp van Rockstar. Als ik het spel heb ga ik eerst de stad verkennen ,wat spelen , dan missies en tussendoor ook MP en wat rond rijden in de stad en mensen afknallen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit gaat voor de meeste mensen wel wat langer duren dan 25 uur, want hij deed idd niets anders enzo... Hij zegt zelf dat hij liever ook even de stad had ontdekt enzo... Dusja! :D Kzie het weer helemaal zitten, dit wordt egt een zeer toffe game! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Beslissingen tijdens het spel hebben toch invloed op de verhaallijn? Heb ik ooit ergens gelezen...

Dan is die 25 uur ineens best lang toch?

Beter 25 uur op 3 manieren dan 60 uur op 1 manier :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow ! Ik wil ook zo'n Journalist worden :D

Nee hoor. Ik zou dit niet zo leuk vinden. Het afwachten is aan de ene kant toch wat leuker dan het in 1x uitspelen en zo snel mogelijk. Ik speel het liever rustig uit, zonder cheats en een beetje verkennend.

Ciao :cya:

Ik leef met je mee ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk dat ie het uit gespeeld heeft, hopen dat ie er een mooi verhaal over kan schrijven.

Maar als ik gta4 heb dan ga ik het gewoon chill en rilext spelen en ga me niet haasten.

Ook die key to liberty city boeit me absoluut niet (krijgen de eerste 10 mensen die het spel uit gespeeld hebben)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk dat ie het uit gespeeld heeft, hopen dat ie er een mooi verhaal over kan schrijven.

Maar als ik gta4 heb dan ga ik het gewoon chill en rilext spelen en ga me niet haasten.

Ook die key to liberty city boeit me absoluut niet (krijgen de eerste 10 mensen die het spel uit gespeeld hebben)

Ik denk sowieso dat de eerste 10 die het uitspelen Amerikanen zijn. Mede omdat ze geen leven hebben, maar ook omdat ze waarschijnlijk de game vroeger als ons kunnen spelen. (het moet eerst vervoerd worden naar Europa)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk dat ie het uit gespeeld heeft, hopen dat ie er een mooi verhaal over kan schrijven.

Maar als ik gta4 heb dan ga ik het gewoon chill en rilext spelen en ga me niet haasten.

Ook die key to liberty city boeit me absoluut niet (krijgen de eerste 10 mensen die het spel uit gespeeld hebben)

Ik denk sowieso dat de eerste 10 die het uitspelen Amerikanen zijn. Mede omdat ze geen leven hebben, maar ook omdat ze waarschijnlijk de game vroeger als ons kunnen spelen. (het moet eerst vervoerd worden naar Europa)

Gta IV komt overal gelijktijdig uit. De spellen worden al voor de realeasedatum naar Europa verscheept. Ik zou eerder denken dat wij het eerder kunnen spelen, omdat we 6 uurtjes voor hun lopen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk dat ie het uit gespeeld heeft, hopen dat ie er een mooi verhaal over kan schrijven.

Maar als ik gta4 heb dan ga ik het gewoon chill en rilext spelen en ga me niet haasten.

Ook die key to liberty city boeit me absoluut niet (krijgen de eerste 10 mensen die het spel uit gespeeld hebben)

Ik denk sowieso dat de eerste 10 die het uitspelen Amerikanen zijn. Mede omdat ze geen leven hebben, maar ook omdat ze waarschijnlijk de game vroeger als ons kunnen spelen. (het moet eerst vervoerd worden naar Europa)

Gta IV komt overal gelijktijdig uit. De spellen worden al voor de realeasedatum naar Europa verscheept. Ik zou eerder denken dat wij het eerder kunnen spelen, omdat we 6 uurtjes voor hun lopen. :puh:

op gamespot staat datie op de 28e komt in noord amerika http://www.gamespot.com/ps3/action/grandth...l?mode=versions

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk dat ie het uit gespeeld heeft, hopen dat ie er een mooi verhaal over kan schrijven.

Maar als ik gta4 heb dan ga ik het gewoon chill en rilext spelen en ga me niet haasten.

Ook die key to liberty city boeit me absoluut niet (krijgen de eerste 10 mensen die het spel uit gespeeld hebben)

Ik denk sowieso dat de eerste 10 die het uitspelen Amerikanen zijn. Mede omdat ze geen leven hebben, maar ook omdat ze waarschijnlijk de game vroeger als ons kunnen spelen. (het moet eerst vervoerd worden naar Europa)

Gta IV komt overal gelijktijdig uit. De spellen worden al voor de realeasedatum naar Europa verscheept. Ik zou eerder denken dat wij het eerder kunnen spelen, omdat we 6 uurtjes voor hun lopen. :puh:

Dat is wel zo, wij lopen voor op amerika. Het spel wordt toch in Amerika "gedrukt"?? Als dat zo is zullen er altijd wel mensen zijn die hem veel eerder hebben (mensen van het bedrijf waar het gedrukt wordt bv). Ik krijg hem ook gelijk op de dag dat het spel binnen komt in de winkel. (weet niet precies wanneer dat is maar hij verwacht de 28ste al)

Link to comment
Delen op andere websites

Australie loopt nog verder voor qua tijd, weet niet of er veel hardcore gamers in Australie leven. Wat zou eigenlijk keys of the city inhouden? een mooi outfit online ofzo?

Denk dat het gewoon een mooi medaille is die je kan bekijken op:

http://www.rockstargames.com/socialclub/

(site gaat 15 april geloof ik pas online, je kan je playstation en xbox

account koppelen aan die site)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...