Jump to content

Kan geen SA meer spelen zonder 2 beeldschermen!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een Dell Inspiron 1300 laptop en heb San Andreas erop geïnstalleerd.

Alles werkt(e) prima...

Maar sinds een paar maanden heb ik een appart beeldscherm gekocht om een uitgebreid bureaublad te hebben.

Elke keer als die functie is ingeschakeld, vraagt het spel mij op welk beeldscherm ik wil spelen in een appart pop-up venster vlak voordat het spel opstart.

Nu is het probleem: als ik het scherm ontkoppel, kan ik geen SA meer spelen... :N

De cd begint te draaien, maar verder gebeurt er niks. Volgens mij wilt hij nog altijd dat pop-up venster tonen, terwijl er geen tweede beeldscherm is aangesloten. Het lukt wel wanneer het beeldscherm is aangesloten, maar wanneer het beeldscherm is gekloond naar het andere.

Als ik het spel herinstalleer lukt het terug, maar als ik het beeldscherm dat aansluit en terug ontkoppel, is het probleem weer terug. Ook wel lastig om het spel te herinstalleren want dan zijn al mijn mods weg....

Ik heb Windows xp Home Edition, San Andreas v2.0 gepatched naar naar 1.0.

Heeft er iemand hetzelfde probleem en is er misschien een oplossing voor?

Bedankt! kidco

Geplaatst:

Ik weet zo gauw het probleem niet, maar misschien werkt het volgende: Ga naar 'Mijn Documenten', daarin staat de map 'GTA San Andreas User Files'. In die map is weer het bestand 'gta_sa.set' te vinden. In 'gta_sa.set' staan alle instellingen, maar misschien ook wat over je beeldscherm. Verwijder het eens, en wie weet is je probleem opgelost. Er bestaat kans dat het werkt, maar de volledige garantie kan ik niet geven. Succes :)

Geplaatst:
Ik weet zo gauw het probleem niet, maar misschien werkt het volgende: Ga naar 'Mijn Documenten', daarin staat de map 'GTA San Andreas User Files'. In die map is weer het bestand 'gta_sa.set' te vinden. In 'gta_sa.set' staan alle instellingen, maar misschien ook wat over je beeldscherm. Verwijder het eens, en wie weet is je probleem opgelost. Er bestaat kans dat het werkt, maar de volledige garantie kan ik niet geven. Succes :)

Yes!!! Het werkt, hartelijk bedankt!

:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...