Jump to content

wat is het succes van GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sucses GTA 4 heeft nog geen sucses ze hebben 0 exemplaren verkocht omdat het nog niet uit is hihi

De reputatie die Take 2 toch wel de laatste jaren heeft opgebouw zorg ook voor die hyp.

Want nog steeds is vicy city de meest verkochte ps2 spel.

Bewerkt: door Online.
Geplaatst:

Je stelling is nouw niet echt duidelijk hoor, maar ik zal zo goed mogelijk proberen te antwoorden.

Het grote succes is de grote reclame campagne.

Geplaatst:
Je stelling is nouw niet echt duidelijk hoor, maar ik zal zo goed mogelijk proberen te antwoorden.

Zie opmerking online. het spel is nog geen succes aangezien er nog nul komma nul verkocht is, het spel komt pas over 24 dagen uit

Geplaatst:

Zie opmerking online. het spel is nog geen succes aangezien er nog nul komma nul verkocht is, het spel komt pas over 24 dagen uit

Iedereen hyped deze game de hemel in, het is dus al een succes, doe niet zo achterlijk

Het succes van GTA is de mogelijkheid om bijna alles te doen wat je maar wil. Dat was in de eerste GTA zo en dat is nu nog zo. Anderen hebben het geprobeerd na te maken (True Crime, Saint's Row) maar Rockstar was de eerste die er mee kwam, en Rockstar blijft de nummer 1.

gta staat grafies niet sterk maar wel een hele mooie gameplay

en dat maakt het zo succes vol (zoals bij elk spel :puh:)

@ hier onder.. een mooie gameplay is voor mij het zelfde als een goeie gameplay :tu:

Bewerkt: door Biocount
gta staat grafies niet sterk maar wel een hele mooie gameplay

en dat maakt het zo succes vol (zoals bij elk spel :puh:)

ik vind de geweldige humor en gameplay ;)

@ biocount uhh mooie gameplay ik denk dat je goede gameplay bedoeld? :?

Bewerkt: door Big Playahh
Geplaatst:

klopt, ik ben het zeker met je eens dat GTA IV grafisch niet zo sterk staan, denk vooral aan de bomen en gebouwen in de verte, die echt van lage kwaliteit zijn. Echter lijkt me dit voor rockstar wel de beste oplossing om de framerate stabiel te houden, doordat het zo open is, met drukte, schaduw overal, weerseffecten, explosies, allemaal dingen die de framerate onstabiel kunnen maken.

Keep Rocking Rockstar!!

Geplaatst:

De graphics waren altijd een niet zo'n sterk punt, maar de gameplay was altijd geweldig. En dat is toch als je het mij vraagt de weg naar succes.

Geplaatst:

Het grote succes ? Nou ik weet toch wel zeker dat iedereen IV mooi vind vanwege de geweldige nieuwe stad ^_^

New York City is toch geweldig? Dat ze dat allemaal precies na kunnen bouwen. Vrijheidsbeeld, GetaLife gebouw en zo heb je er nog wel wat meer :D

Gewoon alles aan IV is het succes. Het is helemaal nieuw, veel meer functies, beter graphics toegestaan. Eventueele nieuwe voertuigen. Het schieten, echt alles is helemaal TOP aan IV.

Zo word IV een super groot succes, en er zijn nu al enorme hypes

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Het zijn gewoon de graphics die deze GTA voor velen gelijk de beste zal maken. Ook is af en toe vrijgeven van informatie een slimme zet. De hype word alleen maar groter en iedereen is steeds weer benieuwd welke nieuwtjes er deze keer weer zullen komen.

Geplaatst:

Gwn het nieuwe next-gen gevoel, de engine en de vele toepassingen en nieuwe extra's. Natuurlijk is het free roaming geweldig, de hoofdpersoon en natuurlijk het verhaal :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...