bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 IK denk inderdaad de goede kwaliteit :Y maar ook de hoeveelheid promotie materiaal die er bij de fans de spanning een beetje inhoud speelt een grote rol bij het succes van GTA4 natuurlijk is R* zo slim om niet te veel te zeggen maar ook weer nie te weinig Heb uber veel zin in GTA 4 :eten: GTA 4 ROCKS ON _O_ _O_ Reageren
mad_ce Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Volgens mij: Het feit dat je een imense vrijheid hebt in het spel, vrijheid van beweging, acties... Ook de marketing en reclame campagnes van Take2 en R* maken dat GTA's telkens weer in de belangstelling komen, en dit zorgt er voor dat iedere GTA telkens een succes wordt, commercieel alsook voor de gamers Reageren
philip14 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Naamsbekendheid, de graphics, vrijheid, multiplayer, verbeterde gameplay en meer Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Alles wordt geweldig in IV. Maar ik vind de titel van dit topic een beetje raar. Als er staat succes dan denk je dat hoe goe IV gaat worden en welke prijzen IV wint. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Teveel om op te noemen. Ciao Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.