Jump to content

SA loopt vast bij terugkeer naar menu

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een steeds terugkerend probleem dat heel irritant is: Als ik soms terugkeer naar het menu om de map te raadplegen of zo, loopt SA wel eens vast. Ik heb wel ergens gelezen dat je dan het .set bestand uit de user files map moet verwijderen, maar dat lost het probleem niet echt op. Het spel is origineel en van tijd tot tijd keert dit probleem terug. Is dit een bekend probleem?

Aan mijn systeemeisen en videokaart kan het niet liggen, die zijn ok.

alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik heb precies hetzelfde, het is erg irritant. Komt het misschien doordat er Vista op mijn computer zit? Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor dit probleem.

Geplaatst:

Vista is niet de beste computer voor spellen zoals GTA dus daar kan het aan liggen... Maar ik durf niks te beloven!

Geplaatst:

Naar mijn weten is er nog niet echt een concrete oplossing voor dit probleem, dus het blijft vooral wat gissen en dingen uitproberen. Desalniettemin kun je de suggestie eens proberen die hier gegeven wordt.

Daarnaast schijn je (voor Vista) dit op te kunnen lossen door GTA in compatibiliteitsmodus op 'Windows XP' te laten draaien. Dit kun je instellen door met je rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken, te kiezen voor 'Eigenschappen' en vervolgens het tabblad 'Compatibiliteit' aan te klikken. Verwijder daarna nog eens 'gta_sa.set', start GTA en kijk of het daadwerkelijk werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...