Yoram1000 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik wil een website maken , maar weet niet over wat . Weet iemand een leuk Onderwerp , Functie ,... Reageren
Argon Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik wil een website maken , maar weet niet over wat . Weet iemand een leuk Onderwerp , Functie ,... Wel als je zelf al geen onderwerp weet om je site over te maken dan denk ik niet dat het een goede site zal zijn. Je moet zelf gemotiveerd zijn om een site te maken waarschijnlijk zal je hier nooit een goed idee zien verschijnen omdat de mensen met een goed idee het meestal zelf wel doen. Waarom zouden ze geld dat zij kunne verdienen aan jou zomaar weg geven? Maar maak een website over je hobby ofzo iets waar je zelf veel intresse in hebt is altijd het beste want je moet het graag doen he tenslotte. Reageren
Fuffie Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Wij kunnen niet weten wat jij leuk vind, maak misschien een leuk onderwerp over een spel dat je vaak doet ? Fuffie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.