joppie Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 (bewerkt) Ik heb zojuist gelezen dat de Lama's ermee kappen! Zeg hier wat JIJ ervan vindt. Bron Mijn mening: erg... heel erg... het leukste programma van de publieke omroepen. (dat is toch Ned 1,2 en 3?) Ik kijk het altijd en nou stoppen ze... Zeer spijtig... Bewerkt: 4 april 2008 door joppie Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 NEEEE! Het leukste programma stopt er mee! Heel heel erg jammer. Reageren
Sandra Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Het concept was toch nogal uitgemolken. Ze hadden, naar mijn mening, al veeeeel eerder moeten kappen ermee. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik hoorde het vanmiddag ook op de radio, en zelf vind ik het ook erg jammer. Sommige onderdelen vond ik zelf niets aan, zoals de Draaideur, etc. Andere onderdelen waren daarintegen wél goed, en ik vind het dan ook erg jammer dat het stopt. Hopelijk pakken ze het ooit nog weer op, want ik zit er altijd voor klaar. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik kijk het elke week nog wel met plezier, maar ik moet ze wel gelijk geven dat ze er nu mee stoppen: Beter gaat het niet meer worden, 't kan enkel nog maar minder gaan. 't Enige wat ik wel erg zal missen is Jeroen van Koningsbrugge...man, die is echt briljant. Reageren
Jack-IV Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik zag inderdaad juist in 'De wereld draait door' dat het ging stoppen. Jammer, maar ik begrijp het wel. Ik vond 't tot nog toe altijd goed, maar eens moet je toch stoppen voor het teveel op uitmelkerij lijkt. Reageren
The Wizard Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Jammer dat ze stoppen er zal vast en zeker wel weer wat anders komen of dat hoop ik Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik vond Ruben van der Meer altijd hilarisch Misschien kan hij het niveau van 'Doe maar normaal' kan opkrikken Reageren
Jay; Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Niet een hele grote teleurstelling maar vind het zeker jammer. Ik keek er de laatste tijd echt meer naar maar vroeger was ik een trouwe kijker. Vooral Ruben van der Meer vond ik altijd hilarisch maar het heeft zijn tijd wel gehad. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 gelukkig kan ik nog van jeroen koningsbrugge genieten bij die show 'Ik hou van Holland' Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Zonde Keek het altijd wel... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ik vind het erg jammer dat ze er een punt achter zetten, want ik keek er altijd met veel plezier naar. Maar ja, zoals al eerder opgemerkt in het topic, werd het er niet beter op, en begon het een beetje af te glijden. In het AD las ik echter wel dat ze stoppen met dít progamma, maar dat ze zeker door willen gaan met soortgelijke entertainment-progamma's. Maar goed, het progamma heeft 4 mooie jaren beleefd, en word nu waardig afgesloten. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ze gaan er inderdaad mee stoppen aan het van het Seizoen, ze gaan daarna in december nog op tournee, maar daar houd het dan ook bij op, Erg jammer vind ik het, ik keek het elke keer weer, Ruben en Ruben waren een goeie koppel bij de lama's ook Jeroen deed het uitstekend nadat hij er pas later in kwam. Zoals Nandrodavids zegt is het wel beter dat ze nu zijn gestopt, het had gewoon niet beter gekund, maar wel slechter. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 echt jammer dat ze ermee stoppen, want ik had ze nog wel veel vaker willen zien, ik hoop dat dat nieuwe programma in 2009 wel weer net zo goed word, maar dat duurt nog zo lang. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Blij dat ze ermee kappen, ik vond die slechte humor van hun niet om aan te horen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.