tjoef Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Komt dit even hard aan zeg Ik vind het echt een geweldig programma en vond niet dat het een beetje eentonig werd. nu ja, als ze nog maar zo'n gelijkaardige programma's maken :Y EDIT: @ grove St., daar ben ik het mee eens Bewerkt: 9 april 2008 door tjoef Reageren
bierboer Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Boeien, zo vet is het nou ook weer niet. Vooral met die kale Ruben v/d Meer, totaal niet mijn humor; vind het maar een irritante vent. Is nu een beetje uitgemolken, ze hadden een jaar of twee geleden al moeten stoppen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik vindt het zelf heel erg jammer, mijn moeder keek er ook naar. Mijn favoriet was Ruben van den Meer, echt grappig was hij. Reageren
Grove St. Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Jammer.. echt jammer. Leukste en grappigste programma op de tv. Zeer goed programma van BNN (wat overigens niet een publieke omroep is @TS) Uitgemolken? Welnee, zelf vond ik de draaideur soms wat saai. Maar voor het date onderdeel en het moordspel en geluidenspel etc. waren echt top! Hopenlijk gaan ze met zijn vijfen weer wat doen. (met Patrick dus..) Ruben & Ruben en Jeroen vond ik het best, Tijl was af en toe sterk, maar vond hem wat minder. En wat ik moet zeggen van Lama Gezocht.. De winnaar is maar één keer in het tv programma geweest, erg jammer, al paste hij niet echt bij de rest. Aarie en Sara waren ook top! Hopen op een nieuw programma van BNN in dezelfde humorvariant! Reageren
Robin B Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) eindelijk eindelijk stomme humor en wat grappig man tssss!!! mijn broer en moeder vinden het wel leuk maar ik niet dat zie je wel aan m,n reactie.. Edit: hoe zet ik een plaatje onder mijn naam??? Bewerkt: 12 april 2008 door robin bbb Reageren
Dinkydau Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Mij maakt het niet uit dat ze stoppen, ik vind er niet veel aan. Reageren
Kloep Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Ik vind het egt jammer dat ze stoppen, ik kijk er elke vrijdag naar. Edit: Even snel een sig gemaakt ter ere van De Lama's Bewerkt: 19 april 2008 door Kloep Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.