Jump to content

De Lama's stoppen ermee!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Komt dit even hard aan zeg :-(

Ik vind het echt een geweldig programma en vond niet dat het een beetje eentonig werd.

nu ja, als ze nog maar zo'n gelijkaardige programma's maken :Y :Y

EDIT: @ grove St., daar ben ik het mee eens ;)

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Boeien, zo vet is het nou ook weer niet. Vooral met die kale Ruben v/d Meer, totaal niet mijn humor; vind het maar een irritante vent. Is nu een beetje uitgemolken, ze hadden een jaar of twee geleden al moeten stoppen.

Geplaatst:

Ik vindt het zelf heel erg jammer, mijn moeder keek er ook naar. Mijn favoriet was Ruben van den Meer, echt grappig was hij. :7

Geplaatst:

Jammer.. echt jammer. Leukste en grappigste programma op de tv. Zeer goed programma van BNN (wat overigens niet een publieke omroep is @TS) Uitgemolken? Welnee, zelf vond ik de draaideur soms wat saai. Maar voor het date onderdeel en het moordspel en geluidenspel etc. waren echt top! Hopenlijk gaan ze met zijn vijfen weer wat doen. (met Patrick dus..) Ruben & Ruben en Jeroen vond ik het best, Tijl was af en toe sterk, maar vond hem wat minder. En wat ik moet zeggen van Lama Gezocht.. De winnaar is maar één keer in het tv programma geweest, erg jammer, al paste hij niet echt bij de rest. Aarie en Sara waren ook top! :Y

Hopen op een nieuw programma van BNN in dezelfde humorvariant! _O_

eindelijk eindelijk stomme humor en wat grappig man tssss!!! mijn broer en moeder vinden het wel leuk maar ik niet

dat zie je wel aan m,n reactie..

Edit: hoe zet ik een plaatje onder mijn naam???

Bewerkt: door robin bbb

Ik vind het egt jammer dat ze stoppen, ik kijk er elke vrijdag naar. :7

Edit: Even snel een sig gemaakt ter ere van De Lama's

naamloos1vz4.jpg

Bewerkt: door Kloep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...