Jump to content

component transfer error


PowerPats

Recommended Posts

ik wil dus vice city installeren en nu staat er een foutmelding E:/data2.cab met de error: onjuiste functie. erbij

ik denk nu dus dat vice city het waarschijnlijk niet meer doet,maar ik wil het toch even navragen.

dus mijn vice city is kapot he ?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je GTA Vice City gedownload?

Over je E:/data2.cab probleem, het is kapot. Probeer anders je CD schoon te maken met een vochtig doekje, of als je het net gekocht hebt te ruilen voor een andere spel.

Link to comment
Delen op andere websites

nee niet gedownload, ik heb wel mods geinstaleert wat waarschijnlijk de oorzaak is van dit.

maar het maakt niet zoveel uit want het spel ligt nu tog voor een tientje in de winkel dus ik haal morgen wel een nieuwe.

ik wou eigenlijk alleen maar zekerheid over de fout, maar in iedergeval bedankt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Die fout is, zoals Gangsta al aangaf, een melding dat de CD beschadigd is. Wrijf eens met een vochtig doekje voorzichtig over de CD, het is mogelijk dat dat kleine probleempje dan verholpen wordt. Zo niet, kun je inderdaad beter even een nieuwe kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...