PowerPats Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2008 ik wil dus vice city installeren en nu staat er een foutmelding E:/data2.cab met de error: onjuiste functie. erbij ik denk nu dus dat vice city het waarschijnlijk niet meer doet,maar ik wil het toch even navragen. dus mijn vice city is kapot he ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2008 Heb je GTA Vice City gedownload? Over je E:/data2.cab probleem, het is kapot. Probeer anders je CD schoon te maken met een vochtig doekje, of als je het net gekocht hebt te ruilen voor een andere spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2008 nee niet gedownload, ik heb wel mods geinstaleert wat waarschijnlijk de oorzaak is van dit. maar het maakt niet zoveel uit want het spel ligt nu tog voor een tientje in de winkel dus ik haal morgen wel een nieuwe. ik wou eigenlijk alleen maar zekerheid over de fout, maar in iedergeval bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Die fout is, zoals Gangsta al aangaf, een melding dat de CD beschadigd is. Wrijf eens met een vochtig doekje voorzichtig over de CD, het is mogelijk dat dat kleine probleempje dan verholpen wordt. Zo niet, kun je inderdaad beter even een nieuwe kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Als je cd kapot is kan IsoBuster nog wel eens helpen. Die kan namenlijk kapote cd-images lezen en repareren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.