Gangsta L Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 ik ben bezig met een radio mod maar ik wil daar ook commercials in doen van gta vc. ik kan ze alleen nergens vinden. weten jullie waar ik ze kan vinden? thx gangsta l Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Achter in het boekje, of je kan met dit programma je geluidsfragmenten omzetten in MP3. Ook staat er in de map C:/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/audio al je geluidsfragmenten... Voortaan moet je dit soort vragen hier posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
milann Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 ik ben bezig met een radio mod maar ik wil daar ook commercials in doen van gta vc. ik kan ze alleen nergens vinden. weten jullie waar ik ze kan vinden?thx gangsta l je moet ff dit bestand downloaden al wil je de hele radio's in je eigen radio: www.gtagames.nl Als je dat programma uit heb gepakt bijv.( winzip of winrar) moet je naar de map gaan waar jij je vice city heb geinstaleerd en dan moet je klikken op audio, je ziet gekke logo's zoals wildstyle. Als je deze of een andere wilt openen moet je dat programma openen en dan klikken op "select" en als je dat heb gedaan moet je op start drukken. Als het klaar is moet je in de map audio van gta vice city kijken en dan is het klaar. gta freak [EDIT door Lantyz: Heb de url even aangekleed] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 GTAGames.nl Hier even de klikbare link uit milann's vorige bericht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta L Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 ok ik heb wat radio stations geconvert thx voor help! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 GTAGames.nlHier even de klikbare link uit milann's vorige bericht. bedankt voor de link nu kan ik al de radio zender horen zonder dat ik vice city op mta op moet starten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.