Von-Helsing Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik heb gehoord dat de eerste missie van GTA IV een soort Tutorial missie wordt. Is hier al meer bekend over ? Ik ben namelijk wel eens benieuwd hóé het spel begint en wat de eerste missie is. Weet iemand dit of kan ik dat ergens vinden ? Alvast bedankt, Mematox. Ciao Reageren
snowguard3 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 http://www.gta4.net/missions/ kijk hier Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Of gewoon in het nederlands op onze wikigta.org Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Jap maar ik denk dat het een gewone missie is hoor Reageren
Bossinkje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Bleed Out is een tutorial missie om kennis te maken met het nieuwe handgevecht systeem. Roman belt je met de mededeling dat hij wordt belaagd door Albanese loansharks die hij geld schuldig is. Begeef je zo snel als je kunt naar Roman (zijn locatie staat aangegeven op de radar). Bron: WikiGTA. Dus is de eerste missie toch een tutorail Reageren
Biocount Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Of gewoon in het nederlands op onze wikigta.org Ahh beter Ga het meteen ff door lezen allemaal EDIT: heel errig netjes gedaan! Bewerkt: 5 april 2008 door Biocount Reageren
steintje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 gewoon op wikigta sommige missie,s daarop kun je ook al lezen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Het is wel logisch want in GTA SA was dat ook zo, in Cleaning the Hood kreeg je te horen hoe je moest aanvallen en blokken enzo, en in Nines and AK's kreeg je te horen hoe je moest schieten en richten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.