maikel jonson Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 ik ben goed op dreef tis de tweede van vandaa ratings and comments please Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Als je je wallpaper upload bij imageschack, dan moet je daarna de 'direct link' pakken. Want nu kunnen we het niet zien, op zulke grootte (of kleintte ). Maar ik kan in ieder geval zeggen dat het misschien niet fijn is als de pictogrammen op een rode achtergrond staan, maar dat weet je zelf vast beter. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Als je je wallpaper upload bij imageschack, dan moet je daarna de 'direct link' pakken. Want nu kunnen we het niet zien, op zulke grootte (of kleintte ). Maar ik kan in ieder geval zeggen dat het misschien niet fijn is als de pictogrammen op een rode achtergrond staan, maar dat weet je zelf vast beter. gisteren kon je er op kliken en dan kreeg je de voldedige groote va imageschack maar dan zal ik de volgende keer direct link pakken thanx voor dt tip tom hagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.