Jump to content

SA-MP loopt vast als ik een skin wil kiezen...HELP

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik weet niet zeker of ik hier op het goede forum zit en of ik hier over SA-MP kan vragen....

Ik heb net een nieuwe pc met Windows Vista gekocht! ik heb daar SA op geinstalleerd en daarna SA-MP, maar als ik nu mijn server wil joinen loopt ie vast zodra ik een skin(poppetje) wil kiezen

ook heb ik de melding:

''De instructie op 0x76ee9b20 verwijst naar geheugen op 0x00253d14. een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: Read''

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? Ik moet echt SA-MPEN :puh:

Ty

Bewerkt: door Agent014
Geplaatst:
  Agent014 zei:
Hey,

Ik weet niet zeker of ik hier op het goede forum zit en of ik hier over SA-MP kan vragen....

Ik heb net een nieuwe pc met Windows Vista gekocht! ik heb daar SA op geinstalleerd en daarna SA-MP, maar als ik nu mijn server wil joinen loopt ie vast zodra ik een skin(poppetje) wil kiezen

ook heb ik de melding:

''De instructie op 0x76ee9b20 verwijst naar geheugen op 0x00253d14. een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: Read''

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? Ik moet echt SA-MPEN :puh:

Ty

Vergeet het spel niet te downgraden naar V1.0.

Probeer eens met je rechter muisknop op het GTA_SA logo te klikken en dan bij compabiliteit het vinkje aan te kruisen en op Windows 98/ME te zetten (of XP als dat niet lukt). Ga nu ook naar het SA-MP logo en doe hetzelfde wat je met je GTA_SA logo gedaan hebt. Let op: ze moeten gelijk zijn, dus:

GTA SA logo: compabiliteit XP.

SA-MP logo: compabiliteit XP.

Of beide 98/ME.

Geplaatst:

Ik heb gedowngrade en ik heb compabiliteit ook al geprobeerd, Ik zal het zo nog eens proberen

Andere tips?

kan het aan de versie liggen of aan de processor?

Geplaatst:

Heb je toevallig ook modificaties geïnstalleerd? Als je dat doet dan werkt het niet namelijk. Ook een No-CD Crack kan de oorzaak zijn van het uitvallen van SA-mp. Je moet GTA San Andreas namelijk helemaal 'clean' hebben om SA-mp te kunnen spelen.

Aan de versie kan het niet meer liggen, want met de patch zorg je er juist voor dat je kan modden.

Geplaatst:

Gebeurt dit altijd in dezelfde server?

Ik heb eens een server meegemaakt waar er een bug was die er voor zorgde dat je vanaf je een ventje koos, de server afsloot. Tenzij je een poosje wachtte.

Dus probeer eens een secondje of 15 te wachten en selecteer dan eens.

Geplaatst:
  tjoef zei:
Gebeurt dit altijd in dezelfde server?

Ik heb eens een server meegemaakt waar er een bug was die er voor zorgde dat je vanaf je een ventje koos, de server afsloot. Tenzij je een poosje wachtte.

Dus probeer eens een secondje of 15 te wachten en selecteer dan eens.

Ik heb meestal meteen een foutmelding dus ik kan dan niet wachten, andere server geven het zelfde resultaat

Geplaatst:

Ah! dus je hebt die fout niet als je op 'shift' drukt, maar wanneer 'loading network game' op het scherm komt?

Dat heb ik ook soms wel eens(en 'k heb ook Vista), maar als ik dan eens een andere server kies gaat het weer wel.

Wel vreemd dat je ook geen mods hebt :?

Ik heb niet echt een vermoeden wat het probleem kan zijn.

Misschien is je disc wat beschadigt, daar je een leesfout krijgt. Probeer eens een no-cd crack als je dat wil.

Geplaatst:

Mijn SA-MP loopt vast zodra ik op Shift heb gedrukt(voor skin te selecteren)

Ik zal nog een keer andere server proberen en dan misschien wel No-CDcrack(heb je een goede?)

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer om eens te re-installeren of het bestand GTA_SA.set in je Userfiles te verwijderen.

Dat las ik hier ^_^

Ik heb niet veel verstand van no-cd cracks, maar misschien kan je hier eens kijken.

succes!

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...