Jump to content

savegame crash :S

Recommended Posts

Geplaatst:

eey ik mod sinds kort ook heb al gilera runner enzo. maar nu heb ik probleempje.. ik wil 100% savegame. dus ik heb hem gedownload en in die folder gedaan. maar als ik op Load game druk gaat hij laden is hij vol en crasht gta san andreas. heel erg vaag.. kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Probeer eens een new-game te starten. Bij sommige mods moet je namelijk een nieuw spel starten want anders werkt SA niet.

Wat ook kan zijn is dat je een savegame hebt gedownload voor SA versie 2, terwijl jij SA versie 1 hebt (of omgekeerd).

Voor meer info kan je daarvoor hier terecht :Y .

Geplaatst:

ik heb v 1.0 en ik heb al verschillende savegames geprobeerd voor v 1.0 en v 2.0 . ze crashen alle2.. weet iemand misschien waardoor dit komt ..??

Geplaatst:

Logisch dat het wel werkt met New Game, aangezien de bestanden waarschijnlijk main.scm (en script.img) heten. Deze passen je spel aan, wat invloed heeft op je savegame. Een nieuw spel is tevens een nieuwe savegame, waar hij op werkt. Op oudere savegame werkt hij dus niet.

Zorg dus altijd dat je een nieuw spel start als je iets hebt aangepast aan de main.scm en/of script.img.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan gebeuren ook doordat je je game aanpast naar SA MP. Ik heb een paar files verwijderd om MP te kunnen spelen en sindsdien had ik dit ook bij savegames. ;)

Je maakt best voordat je een mod installeert een backup van je map in je Program Files en in je GTA User map.

Ok, dat duurt misschien even maar het is beter dan heel SA opnieuw te installeren want dat duurt nog langer.

En waarschijnlijk heb je het wel gecontroleerd maar probeer toch er op te letten dat je de juiste versie download.

Bewerkt: door Sebast258

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...