Mynameisjeff Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 heb vraag hoe doe ik internet via kabel op de ps3 ik heb gedaan ze zeggen steeds iets met de ip adress weet iemand dat?? of maak ik een fout???? Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Kan vanalles zijn. Zeg even hoe je het hebt aangesloten, welke PS3 variant je hebt, wat zegt hij precies (iets met IP-adres is nogal vaag), enzovoorts. Dan is het probleem eerder vindbaar. Snap je? Bewerkt: 5 april 2008 door TomHagen Reageren
Jack-IV Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 heb vraag hoe doe ik internet via kabel op de ps3 ik heb gedaan ze zeggen steeds iets met de ip adress weet iemand dat?? of maak ik een fout???? Misschien is je internet beveiligd en moet je eerst (bijvoorbeeld) het MAC adres van je playstation 3 toestaan. Meestal is dit enkel als je een router hebt (maar dan niet draadloos). Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) MAC adres van je playstation 3 toestaan hoe doe ik dat dan ? Bewerkt: 12 april 2008 door indo1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.