pipooh Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 ik wou vandaag een nieuw spel beginnen met gta: San Andreas, want heb het uitgespeeld (met cheats ).. mr dan zegt die iets van: 'all your in-game proggress wil be lost, are you sure you want to continue?'.. bedoelt die hiermee dat ook mn savegame (uitgespeelde dus) gewist word (dit klinkt zo dom, mr wil zeker zijn)? en als je dan opnieuw begint, hou je dan ook je skills en spullen van een vorig spel? pipooh Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 ik wou vandaag een nieuw spel beginnen met gta: San Andreas, want heb het uitgespeeld (met cheats ).. mr dan zegt die iets van: 'all your in-game proggress wil be lost, are you sure you want to continue?'.. bedoelt die hiermee dat ook mn savegame (uitgespeelde dus) gewist word (dit klinkt zo dom, mr wil zeker zijn)? en als je dan opnieuw begint, hou je dan ook je skills en spullen van een vorig spel? pipooh Het betekend letterlijk 'All jouw in-game vorderingen zullen verloren gaan, weet je zeker dat je doort wilt gaan'. Als je een nieuw spel begint, terwijl je al een game hebt gesaved, is er niets aan de hand. Het spel laat simpelweg weten dat als je terwijl je in-game bent, het process tot dan toe niet automatisch wordt opgeslagen. De savegames die al staan, blijven ook gewoon staan Reageren
pipooh Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 ok, heel fel bedankt en je skills en geld? verdwijnt dat weer of hou je dat (het zou wel wat makkelijker maken ) pipooh Reageren
Jay; Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Je skills, geld en dergelijke worden alleen aangepast als je ook daadwerkelijk saved. Als je het spel speelt en je saved niet maar sluit wel af dan zal er niks gebeuren. Als je de volgende keer speelt dan heb je gewoon de gegevens van de vorige keer dat je savede. Kortom, als je niet saved gebeurt er niets. Als je saved dan zullen je skills, geld en dergelijke aangepast worden. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik denk dat 'pipooh' bedoelt dat hij wil weten of je hetzelfde aantal geld, kleding, stamina, muscle, fat, ... hebt als je een nieuwe game start. Het antwoord op deze vraag is: Als je een nieuwe game start begin je helemaal opnieuw, dus je houdt niet de kleding, geld en zo uit een vorige game. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Het spijt me zeer, maar ik vind dat er wat onduidelijke antwoorden gegeven worden (door een paar), daarom even alles op een rijtje... ik wou vandaag een nieuw spel beginnen met gta: San Andreas, want heb het uitgespeeld (met cheats ).. mr dan zegt die iets van: 'all your in-game proggress wil be lost, are you sure you want to continue?'.. bedoelt die hiermee dat ook mn savegame (uitgespeelde dus) gewist word (dit klinkt zo dom, mr wil zeker zijn)? en als je dan opnieuw begint, hou je dan ook je skills en spullen van een vorig spel? Je hebt 8 slots om een savegame in te bewaren. Elke savegame heeft afzonderlijke eigenschappen, zoals hoe ver je bent, maar ook hoe je eruit ziet, wat je stats zijn, etcetera. Die hebben in feiten niets met elkaar te maken. Je kunt dus 8 verschillende savegames opslaan, die onderling niets met elkaar te maken hebben. Als je New Game start, behoud je dus niet je geld/skills/spullen. Als je ingame bent, en je gaat opslaan, dan zegt hij: 'are you sure to overwrite this savegame'? Dat betekent dus, dat je een savegame zo maakt, zoals jij op dat moment bent. Dit is niet zo erg, omdat (als je het goede slot gebruikt), toch de nieuwe wilt bewaren (en niet de oude, anders moet je opslaan in een ander slotje natuurlijk ). Ik raad je ook aan om met twee saveslots te werken, bijvoorbeeld: je hebt een spel, je wilt opslaan, slaat het op in slotje 1. Wanneer je weer wilt saven, sla het dan op in slotje 2. Daarna weer slotje 1, daarna weer slotje 2, etcetera. Op deze manier kan je ervoor zorgen dat als er een foutje is, bijvoorbeeld dat je met een andere savegame de verkeerde overschrijft, of dat je een cheat gebruikt hebt die je niet had willen saven, niet veel kwijt bent, maar één ding voordat je savede. Als je vanuit de game, op new game klikt, dan krijg je: 'Are you sure you want to start a new game? All current game process will be lost. Proceed?'. Hiermee willen ze uitsluitend aangeven, dat wanneer je ingame een new game start, of een nieuwe savegame laden, alles verloren gaat vanaf dat je gesaved hebt. Deze waarschuwing komt omdat sommige mensen misschien denken dat als ze stoppen, het automatisch gesaved wordt, maar dat is dus niet zo. Wees wel zo verstandig om niet je tweede savegame op te slaan in het slotje van de eerste savegame, uiteraard. Reageren
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 niks aan de hand alles wat je hebt gedaan op dat moment van spelen zullen verloren gaan als je niet gesaved hebt maar je save blijft wel ^_^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.