Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Je kan je GTA SA map kopieren... maar kan je dan met 1 modden (dus singleplayer).

En met de andere geen mods voor SA:MP...

En deze moet dan ook in de map Rockstar Games?

En ook met dezelfde naam?

Zou dit kunnen? of is er dan iets waardoor het niet kan...

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Hey,

Je kan je GTA SA map kopieren... maar kan je dan met 1 modden (dus singleplayer).

En met de andere geen mods voor SA:MP...

Zou dit kunnen? of is er dan iets waardoor het niet kan...

Alvast bedankt.

Volgensmij kan dit wel ja. Ik kwam hier ooit met een vraag of ik mijn spel opnieuw moest installeren om SAMP te kunnen spelen omdat ik een mod op mijn game had zitten die ik er liever niet af wou hebben. Ook toen werd mij gezecht dat ik het spel (de map Rockstar Games/:GTA San Andreas) kon kopieren, zodat ik hem met- en zonder mdos kon spelen, online en offline dus.

Overigens is SAMP inmiddels weer iets verder ontwikkeld, waardoor hij bepaalde mods gewoon aan kan. Automods bijvoorbeeld, zouden het indien er niet in een te groote mate is gedownload gewoon moeten doen in de Online functie.

Maar het is natuurlijk makkelijker om de map eventjes te klonen.

Geplaatst:

Waar je de map plaatst, hoe je hem noemt en wat nog meer mag je helemaal zelf weten. Zolang je bij de installatie van SA-MP de gta_sa.exe maar kunt aanwijzen, is er niets aan de hand.

Nog over de mods, het is inderdaad alleen mogelijk om car-mods te installaren, mits ze niets aanpassen aan o.a. de handling.cfg. Ik dacht dat het overigens ook nog mogelijk was SCM-mods te kunnen gebruiken, aangezien deze geen invloed op de mutliplayer zelf hebben. Hier ben ik alleen niet meer zeker van. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik dacht dat het overigens ook nog mogelijk was SCM-mods te kunnen gebruiken, aangezien deze geen invloed op de mutliplayer zelf hebben. Hier ben ik alleen niet meer zeker van. :)
Inderdaad, die mogen wel weer. Ik heb zelf in mijn 'main.scm' ook gemod (zoals je denk ik al wist) en kon toen nog gewoon SA-mp spelen. Om even op een rijtje te zetten wat mag en wat níet mag:

• Toegestaan
    • .dff en .txd modificaties
    • 'main.scm' aanpassingen

[*]Niet toegestaan

• No-CD Crack en overige 'gta_sa.exe' wijzigingen
    • 'handling.cfg' aanpassingen
    • data-bestand aanpassingen

Wat ik niet helemaal zeker weet is of de 'script.img' veranderd mag worden, maar er bestaat kans dat dat ook nog mag?

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Ik dacht dat het overigens ook nog mogelijk was SCM-mods te kunnen gebruiken, aangezien deze geen invloed op de mutliplayer zelf hebben. Hier ben ik alleen niet meer zeker van. :)
Inderdaad, die mogen wel weer. Ik heb zelf in mijn 'main.scm' ook gemod (zoals je denk ik al wist) en kon toen nog gewoon SA-mp spelen. Om even op een rijtje te zetten wat mag en wat níet mag:

• Toegestaan

[*]Niet toegestaan

Wat ik niet helemaal zeker weet is of de 'script.img' veranderd mag worden, maar er bestaat kans dat dat ook nog mag?

Nou, Handlin.cfg en Vehicle.ide mods werken niet in SA-MP, wel in MTA dacht ik.

gta_sa.exe mods, met sommige kun je wel gewoon spelen, sommige niet.

Data bestanden worden niet geladen in SA-MP, maar gewoon de originele laad SA-MP, heeft ie ergens in zijn bestanden staan of de server regelt dat.

Ontopic:

Ja, dat kan,

Ik zelf gewoon de originele gekopieërd naar een extra map, nu heb ik 5 keer SA op me pc staan, 1 back-up, 1 Online, 2 Mod Sa en 1 met een betere Texture mod.

Greetz

Geplaatst:

• Toegestaan

[*]Niet toegestaan

DFF mods zijn ook niet toegestaan als ze de psycics van de wagens veranderen. Dus als er een SuterGT race komt, en iedereen heeft een crappe handling, en jij zit in je dikke vette Nissan 240x die perfect rijdt, ben je dus vals aan het spelen.

Geplaatst:
DFF mods zijn ook niet toegestaan als ze de psycics van de wagens veranderen. Dus als er een SuterGT race komt, en iedereen heeft een crappe handling, en jij zit in je dikke vette Nissan 240x die perfect rijdt, ben je dus vals aan het spelen.
DFF mods veranderen de physics toch niet!? Dat doet toch alleen de handling.cfg? Wat wel invloed kan hebben is DFF mods die een andere col hebben. Als je bijvoorbeeld een voertuig hebt dat zo groot is dat het heel de weg verspert.
Geplaatst:
DFF mods veranderen de physics toch niet!? Dat doet toch alleen de handling.cfg? Wat wel invloed kan hebben is DFF mods die een andere col hebben. Als je bijvoorbeeld een voertuig hebt dat zo groot is dat het heel de weg verspert.

Dat bedoel ik ongveer. Download maar eens een mod (Nissan240X) voor de SuperGT, maar verander niet de handling.cgf. je zult zien dat de auto veel beter rijdt.

Geplaatst:

Dat bedoel ik ongveer. Download maar eens een mod (Nissan240X) voor de SuperGT, maar verander niet de handling.cgf. je zult zien dat de auto veel beter rijdt.

Ja, dat klopt, sommige admins zien dit als cheaten,

Bv mijn eigen kart mod, deze verlengt de kart, als ik volgas naar rechts of links stuur, gaat deze snel slippen.

Met de originele kart is dit niet zo, dus het kan goede werking hebben, maar ook slechte.

Maar opzich mag het wel.

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...