Jump to content

Liberty City vs. New York


mad_ce

Recommended Posts

Beste mensen.

Ik ben net terug van een citytrip uit New York.

Ik heb de sfeer goed kunnen opsnuiven, en volgens mij zal de nieuwe GTA deze sfeer goed kunnen nabootsen, na wat ik in de trailers heb gezien.

Mijn vraag luidt:

1. Wie is er al in New York geweest en denkt dat GTA IV (hiermee bedoel ik Liberty City) wel/niet de typische NYC sfeer zal kunnen nabootsen.

1.1 Wie is er nog niet in New York geweest en denkt dat Liberty City de stadssfeer wel/niet zal aanleunen aan die van het echte NYC

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is gebaseert op het echte New York, dus het is geen Liberty City meer.

Ik bedoel gewoon Liberty City als stad waarin het zich afspeelt...

Dus ontopic, wie is er al in NY geweest....

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is gebaseert op het echte New York, dus het is geen Liberty City meer.

Ik bedoel gewoon Liberty City als stad waarin het zich afspeelt...

Dus ontopic, wie is er al in NY geweest....

Ik ben er al eens geweest.. Was zo raar, één en al geel. Heb nog op het World Trade Center gestaan. :Y

Voor mijn examen ga ik 3 juni weer daar naartoe. :)

Ik denk dat LC die sfeer wel gaat namaken. Ik ben twee keer in California (en Nevada) geweest (Los Angelas -> San Francisco -> Las Vegas -> Los Angelos en een keer alleen Las Vegas), en dat heb ik vergeleken met GTA SA. Verbazingwekkend hoeveel er klopt, en hoe de sfeer lijkt. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat LC de sfeer wel kan nabootsen, want in SA zit het al. :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is gebaseert op het echte New York, dus het is geen Liberty City meer.

Ik bedoel gewoon Liberty City als stad waarin het zich afspeelt...

Dus ontopic, wie is er al in NY geweest....

Ik ben er al eens geweest.. Was zo raar, één en al geel. Heb nog op het World Trade Center gestaan. :Y

Voor mijn examen ga ik 3 juni weer daar naartoe. :)

Ik denk dat LC die sfeer wel gaat namaken. Ik ben twee keer in California (en Nevada) geweest (Los Angelas -> San Francisco -> Las Vegas -> Los Angelos en een keer alleen Las Vegas), en dat heb ik vergeleken met GTA SA. Verbazingwekkend hoeveel er klopt, en hoe de sfeer lijkt. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat LC de sfeer wel kan nabootsen, want in SA zit het al. :)

Ik heb ook een california-tour gedaan. LA, Las Vegas en San Francisco. En ja inderdaad, de sfeer in GTA SA trekt er echt op. Ik vond dit wel eens een leuk topic om te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is gebaseert op het echte New York, dus het is geen Liberty City meer.

Of het er in GTAIV nou iets anders uit ziet of niet, het heet nog steeds officieel Liberty City.

En Liberty City in GTAIII vond ik al uitstekend, dus in GTAIV moet ie helemaal goed zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is door in previews, hands ons, en volgens mij ook door Rockstar meerdere malen gezegd dat het in Liberty City afspeelt

Ga maar naar www.rockstargames.com/iv , dan zie je duidelijk staan "Welcome to Liberty City".

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City is Portland Staunton Island en Shore Side Vale, de map van GTA IV is anders. Dus dat kan geen Liberty City zijn.

Toch is het Liberty City.. In een paar jaar kan een stad erg veranderen, en daarnaast: Het heeft nog wel een beetje dezelfde vorm vind ik; map_3_iv.PNG

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City is Portland Staunton Island en Shore Side Vale, de map van GTA IV is anders. Dus dat kan geen Liberty City zijn.

Toch is het Liberty City.. In een paar jaar kan een stad erg veranderen, en daarnaast: Het heeft nog wel een beetje dezelfde vorm vind ik; map_3_iv.PNG

niet echt, gewoon 4 eilanden ja :puh: mar vorm en bruggen zijn totaal anders (het is ook groter in GTA IV)

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City is Portland Staunton Island en Shore Side Vale, de map van GTA IV is anders. Dus dat kan geen Liberty City zijn.

Toch is het Liberty City.. In een paar jaar kan een stad erg veranderen, en daarnaast: Het heeft nog wel een beetje dezelfde vorm vind ik; map_3_iv.PNG

niet echt, gewoon 4 eilanden ja :puh: mar vorm en bruggen zijn totaal anders (het is ook groter in GTA IV)

Het spel wordt echt mooier, want alles lijkt nu veel groter met al die eilanden ben benieuwd !

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City is Portland Staunton Island en Shore Side Vale, de map van GTA IV is anders. Dus dat kan geen Liberty City zijn.

Het heet gewoon nog Liberty City in GTA IV, alleen is het een totaal andere stad als GTA 3, die veel meer op het echte NY lijkt dan de LC van GTA 3. Maar de naam blijft hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is gebaseert op het echte New York, dus het is geen Liberty City meer.

Ik bedoel gewoon Liberty City als stad waarin het zich afspeelt...

Dus ontopic, wie is er al in NY geweest....

Ik ben er al eens geweest.. Was zo raar, één en al geel. Heb nog op het World Trade Center gestaan. :Y

Voor mijn examen ga ik 3 juni weer daar naartoe. :)

Ik denk dat LC die sfeer wel gaat namaken. Ik ben twee keer in California (en Nevada) geweest (Los Angelas -> San Francisco -> Las Vegas -> Los Angelos en een keer alleen Las Vegas), en dat heb ik vergeleken met GTA SA. Verbazingwekkend hoeveel er klopt, en hoe de sfeer lijkt. Ik ben er daarom ook van overtuigd dat LC de sfeer wel kan nabootsen, want in SA zit het al. :)

Gaaf ^_^ Zo'n retour zou ik ook wel eens willen maken. Misschien in de toekomst :Y

Maar nu ben ik nog te jong :duh::duh:

't lijkt me zo vet dat je gewoon Las Vegas uit je hoofd kent. Door een spel... SA dus. In Las Venturas.

Dit moet opzich kunnen, als Rockstar Games LV zo goed na maakt. ;)

Zo zal dat denk ik ook wel bij NYC gaan :puh:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...