Jump to content

betere versie van Photoshop

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, ik heb nu Photoshop CS2 en vind het erg leuk, maar CS2 is al een beetje verouderd.

Ik denk erover om een CS8 aan te schaffen.

Weet iemand wat de meerwaarde is van CS8 ten opzichte van CS2? en of het het geld wel waard is als je CS2 al hebt?

Alvast bedankt :cya:

>>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Graphics, "General and Discuss".<<<

Geplaatst:

Ga de trial proberen... Als die te weinig bied zou ik gewoon verder gaan met cs2... Als je maar een paar extra's hebt ben je natuurlijk gek als je hem koopt...

Geplaatst:

Ik zou gewoon de Photoshop CS2 houden. Ik heb hem nu ook, en er zijn functies genoeg!

Ik zou dus gewoon nog wat met PS CS2 verder werken, en pas als je de lotto wint of professioneel gaat CS8 kopen. :cab:

• 2 weken later...
Geplaatst:

I'm sorry, ik dacht dat die wel bestond maar dat is volgens mij gewoon PS8, en daarna komt CS2, dan CS3.

Ik heb inmiddels besloten om gewoon door te gaan met CS2, misschien dat ik later nog CS3 aanschaf :)

Geplaatst:

Wat ik zelf doorhad op mijn oude pc, is dat CS3 een stuk sneller loopt. Het werkt daardoor prettiger en de layout is ook iets aangepast. Het is wel het proberen waard, download gewoon even de trial en probeer het zelf even!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...