appiejan Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Hallo allemaal, Jullie denken vast, ow nee hé weer zon ventje die of de verkeerde versie heeft, of samp niet in de goede map heeft staan... Nou dat is dus niet zo, ik heb V 2.00 en ik ben er honder procent zeker van dat SA:MP in de goede map staat, Program files - Rockstar games - GTA San Andreas HELP!!! Ik weet echt niet wat er nu nog aan de hand kan zijn ? b.t.w mn firewall staat ook uit dus dat ist ook niet Reageren
Donwell Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik heb V 2.00 Heb je toch de verkeerde versie, want SA-MP is alleen te spelen met versie 1.0 door middel van de patch. De patch kun je hier downloaden. Wanneer je een zoekvakje hebt moet je de GTA San Andreas map opzoeken, waar gta_sa.exe in staat. Na gebruik van de patch zal hij het gewoon moeten doen. Reageren
appiejan Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik heb V 2.00 Heb je toch de verkeerde versie, want SA-MP is alleen te spelen met versie 1.0 door middel van de patch. De patch kun je hier downloaden. Wanneer je een zoekvakje hebt moet je de GTA San Andreas map opzoeken, waar gta_sa.exe in staat. Na gebruik van de patch zal hij het gewoon moeten doen. Oke bedankt hé, Jah ik dacht dat ik de goeie had omdat, SAMP eerder wel gewerkt heeft, toen had ik het zelfde probleem maar was vergeten wat ik toen gedaan had.. maar dat zal wel het zelfde zijn geweest als wat je hier net typt, hartstikke bedank, ik ga het meteen proberen! Reageren
appiejan Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Nu opent ie helemaal niet meer.... HELP?? als ik single player wil openen krijg ik een foutmelding... Bewerkt: 5 april 2008 door appiejan Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Heb je misschien gemod? Als je mod dan werkt SA-mp niet meer. Het hangt er alleen vanaf wat voor mods het zijn: Toegestaan .dff en .txd modificaties 'main.scm' aanpassingen [*]Niet toegestaan No-CD Crack en overige 'gta_sa.exe' wijzigingen 'handling.cfg' aanpassingen data-bestand aanpassingen Ook een singleplayer kan niet meer werken door het verkeerd installeren van een mod. Ligt het niet aan de mods dan moet je eens de volgende stappen volgen: Ga naar 'Mijn Documenten', en dan naar de map 'GTA San Andreas User Files'. In die map zal het bestandje 'gta_sa.set' staan. Hierin staan alle instellingen opgeslagen. Verwijder 'gta_sa.set' eens, en je instellingen zijn gereset. Misschien is je probleem nu verholpen. Succes! Reageren
appiejan Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Heb je misschien gemod? Als je mod dan werkt SA-mp niet meer. Het hangt er alleen vanaf wat voor mods het zijn: Toegestaan .dff en .txd modificaties 'main.scm' aanpassingen [*]Niet toegestaan No-CD Crack en overige 'gta_sa.exe' wijzigingen 'handling.cfg' aanpassingen data-bestand aanpassingen Ook een singleplayer kan niet meer werken door het verkeerd installeren van een mod. Ligt het niet aan de mods dan moet je eens de volgende stappen volgen: Ga naar 'Mijn Documenten', en dan naar de map 'GTA San Andreas User Files'. In die map zal het bestandje 'gta_sa.set' staan. Hierin staan alle instellingen opgeslagen. Verwijder 'gta_sa.set' eens, en je instellingen zijn gereset. Misschien is je probleem nu verholpen. Succes! Ik heb inderdaad een keer gemod, Ik heb nu net voor de zoveelste keer alles opnieuw geinstalleerd, nu doet single player het wel weer gewoon en opent SAMP, alsnog de single player (dus nog niks veranderd) en heb 'gta_sa.set' verwijderd, maakte ook geen verschil in het openen van single player in SAMP.. Reageren
Vinniej Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 [*]Niet toegestaan [*]No-CD Crack Waarom werkt die van mij wel gewoon met een No-CD crack? Onzin dus dat het daaraan kan liggen . Heb de game overigens wel origineel, maar aangezien mijn dvd speler defect is moest ik een No-CD gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.