-IV- Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik heb nu al gemerkt dat er verschillende mensen zijn die Grand Theft Auto IV hebben mogen testen (journalisten, magazine-mannen, ...) , maar mijn vraag is nu: Welk lettertype wordt er in Grand Theft Auto IV gebruikt? Is dit al bekend? Reageren
Adren4Line Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Waarom wil je dit nu weer weten? Ik zie er het nut niet van in Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Je kunt zien als je hebt spel. Reageren
-IV- Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Waarom wil je dit nu weer weten? Ik zie er het nut niet van in Ik zie het nut van uw reactie er niet van in; Mijn vraag is toch simpel? Er zijn al verschillende mensen die GTA IV hebben mogen testen, maar over het lettertype is nog niets gezegd volgens mij.. Ik ben er gewoon nieuwsgierig naar, daarom dit topic. En hierboven: ...En natuurlijk als GTA IV er is dan weet je alles.. Dan is dit forum eigelijk voor de helft niet meer nodig, het spel komt toch uit binnen een paar weken!? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Het lettertype is gewoon Pricedown, het standaard GTA lettertype, net als in GTAIII. Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Het spel komt inderdaad binnenkort, 29 april om precies te zijn, voor de X360 en PS3. Over het lettertype is volgens mij in principe nog niks bekend, maar als je naar het logo kijkt, dan denk ik dat Pricedown weer het lettertype wordt. Dit lettertype werd ook in de vorige GTA's gebruikt, in ieder geval in het logo. Reageren
-IV- Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Oké, zo'n antwoord zocht ik. Het is mischien nog niet bevestigd, de kans is zo te zien wel groot dat het Pricedown wordt. (Wist trouwens nog niet wat het lettertype was van de titel Grand Theft Auto) Reageren
bobsie132 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik begrijp jou vraag nie helemaal waarm zou je et willen weten maar ja als je het zo graag wil weten HET IS NOG NIET BEKEND ^_^ maar da zal ook nie bekent worden voordat de game uitkomt denk ik GTA 4 RULES _O_ _O_ Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Lettertype van het woord GRAND THEFT AUTO: - Pricedown Lettertype van het woord IV: (die erop lijken) - Player Black - Rockwell - Vigor DT Condensed Black - Zine Slab Dis-XBold Roman - Zine Slab Dis-XBold Roman Tf Bewerkt: 5 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
-IV- Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik bedoelde ook eigelijk wel, het lettertype dat IN het spel wordt gebruikt. Bv; Als je een auto in stapt -> welke naam er dan op komt te staan of als je van radiozender verranderd,... Maar ik weet in ieder geval genoeg, dus is het eigelijk niet meer nodig om in dit topic te posten. (voor mij toch) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik bedoelde ook eigelijk wel, het lettertype dat IN het spel wordt gebruikt.Bv; Als je een auto in stapt -> welke naam er dan op komt te staan of als je van radiozender verranderd,... Maar ik weet in ieder geval genoeg, dus is het eigelijk niet meer nodig om in dit topic te posten. (voor mij toch) Hoe moeten wij nou weten welk lettertype er gebruikt wordt voor de naam van een auto die in beeld verschijnt.. Reageren
-IV- Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik bedoelde ook eigelijk wel, het lettertype dat IN het spel wordt gebruikt.Bv; Als je een auto in stapt -> welke naam er dan op komt te staan of als je van radiozender verranderd,... Maar ik weet in ieder geval genoeg, dus is het eigelijk niet meer nodig om in dit topic te posten. (voor mij toch) Hoe moeten wij nou weten welk lettertype er gebruikt wordt voor de naam van een auto die in beeld verschijnt.. Doordat er mischien ergens een preview is geweest waar dit in stond ofzo.. Weet ik veel.. Reageren
mad_ce Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik bedoelde ook eigelijk wel, het lettertype dat IN het spel wordt gebruikt.Bv; Als je een auto in stapt -> welke naam er dan op komt te staan of als je van radiozender verranderd,... Maar ik weet in ieder geval genoeg, dus is het eigelijk niet meer nodig om in dit topic te posten. (voor mij toch) Hoe moeten wij nou weten welk lettertype er gebruikt wordt voor de naam van een auto die in beeld verschijnt.. Doordat er mischien ergens een preview is geweest waar dit in stond ofzo.. Weet ik veel.. Wie kan het nu een moer schelen welk lettertype, maar enfin... blijkbaar is het wel interessant voor enkelingen Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Je kunt zien als je hebt spel. Offtopic: Je kunt zien als je hebt spel. Goedste Nederlands Ontopic wie boeid het wel lettertype in gta 4 in het haat om het spel niet de lettertype van het spel Reageren
Biocount Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Mischien wilt ie het weten om iets met photoshop bijvoorbeeld temaken. Dan is het helemaal niet zo gekke vraag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.