Jump to content

Lettertype voor IV?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu al gemerkt dat er verschillende mensen zijn die Grand Theft Auto IV hebben mogen testen (journalisten, magazine-mannen, ...) , maar mijn vraag is nu:

Welk lettertype wordt er in Grand Theft Auto IV gebruikt?

Is dit al bekend?

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -IV-

8

• steintje

4

• Kai-ShockWave

3

• FireFighter

3

Geplaatst:
Waarom wil je dit nu weer weten? :? Ik zie er het nut niet van in :duh:

Ik zie het nut van uw reactie er niet van in;

Mijn vraag is toch simpel?

Er zijn al verschillende mensen die GTA IV hebben mogen testen, maar over het lettertype is nog niets gezegd volgens mij..

Ik ben er gewoon nieuwsgierig naar, daarom dit topic.

En hierboven:

...En natuurlijk als GTA IV er is dan weet je alles.. :tu::bonk::ch:

Dan is dit forum eigelijk voor de helft niet meer nodig, het spel komt toch uit binnen een paar weken!?

Geplaatst:

Het spel komt inderdaad binnenkort, 29 april om precies te zijn, voor de X360 en PS3. :puh:

Over het lettertype is volgens mij in principe nog niks bekend, maar als je naar het logo kijkt, dan denk ik dat Pricedown weer het lettertype wordt. Dit lettertype werd ook in de vorige GTA's gebruikt, in ieder geval in het logo.

Geplaatst:

Oké, zo'n antwoord zocht ik. ;)

Het is mischien nog niet bevestigd, de kans is zo te zien wel groot dat het Pricedown wordt.

(Wist trouwens nog niet wat het lettertype was van de titel Grand Theft Auto)

Geplaatst:

Ik begrijp jou vraag nie helemaal

waarm zou je et willen weten

maar ja als je het zo graag wil weten

HET IS NOG NIET BEKEND ^_^ ^_^

maar da zal ook nie bekent worden voordat

de game uitkomt denk ik :Y

GTA 4 RULES _O_ _O_ _O_ _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Lettertype van het woord GRAND THEFT AUTO:

- Pricedown

Lettertype van het woord IV: (die erop lijken)

- Player Black

- Rockwell

- Vigor DT Condensed Black

- Zine Slab Dis-XBold Roman

- Zine Slab Dis-XBold Roman Tf

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ik bedoelde ook eigelijk wel, het lettertype dat IN het spel wordt gebruikt.

Bv; Als je een auto in stapt -> welke naam er dan op komt te staan of als je van radiozender verranderd,...

Maar ik weet in ieder geval genoeg, dus is het eigelijk niet meer nodig om in dit topic te posten. (voor mij toch)

Geplaatst:

Bv; Als je een auto in stapt -> welke naam er dan op komt te staan of als je van radiozender verranderd,...

Maar ik weet in ieder geval genoeg, dus is het eigelijk niet meer nodig om in dit topic te posten. (voor mij toch)

Hoe moeten wij nou weten welk lettertype er gebruikt wordt voor de naam van een auto die in beeld verschijnt.. :duh:

Geplaatst:

Hoe moeten wij nou weten welk lettertype er gebruikt wordt voor de naam van een auto die in beeld verschijnt.. :duh:

Doordat er mischien ergens een preview is geweest waar dit in stond ofzo.. Weet ik veel..

Geplaatst:

Doordat er mischien ergens een preview is geweest waar dit in stond ofzo.. Weet ik veel..

Wie kan het nu een moer schelen welk lettertype, maar enfin... blijkbaar is het wel interessant voor enkelingen ^_^

Geplaatst:
Je kunt zien als je hebt spel.

Offtopic: Je kunt zien als je hebt spel. Goedste Nederlands :tu:

Ontopic wie boeid het wel lettertype in gta 4 in het haat om het spel niet de lettertype van het spel

Geplaatst:

Mischien wilt ie het weten om iets met photoshop bijvoorbeeld temaken.

Dan is het helemaal niet zo gekke vraag. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...