Jump to content

Lettertype voor IV?


-IV-

Recommended Posts

Je kunt zien als je hebt spel.

Offtopic: Je kunt zien als je hebt spel. Goedste Nederlands :tu:

Ontopic wie boeid het wel lettertype in gta 4 in het haat om het spel niet de lettertype van het spel

Voor alle duidelijkheid: Dat boeit mij!

Als het u niet boeit wat voor lettertype in IV komt, waarom post je hier dan?

Bewerkt: door -IV-
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -IV-

    8

  • steintje

    4

  • Kai-ShockWave

    3

  • FireFighter

    3

Wat een nuteloos topic zeg :duh: Wat moet je met een lettertype?

ik vind het nutteloos om zo te reageren.

Als hij het wil weten (met eigen redenen) hoef jij nog niet te oordelen dat het een nutteloos topic is, aangezien meer mensen (in ieder geval ik) er in geintererseerd zijn lijkt me jou post meer nutteloos. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt zien als je hebt spel.

Offtopic: Je kunt zien als je hebt spel. Goedste Nederlands :tu:

Ontopic wie boeid het wel(k?) lettertype in gta 4 in het haat om het spel niet de lettertype van het spel

Jijzelf kan ook een aardig woordje Nederlands zo te zien! :puh:

Nouja, laten we ons nu weer met de vraag van de topicstarter bezighouden :Y Alhoewel hij eigenlijk al antwoord heeft gekregen ^_^

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom mensen het nodig vinden een ander belachelijk te maken als die geinteresseerd is in iets waar zij zelf niet in geinteresseerd zijn.

Alle topics zijn nutteloos als je het zo ziet...

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie allemaal perfect ofzo?. Die jongen wil gewoon weten welk lettertype er word gebruikt. Dat is toch geen reden om hem af te gaan zeiken, bovendien is dit nog een nuttig topic vergleken andere topic’s.

Ontopic:

Ik denk dat het gewoon het oude lettertype weer word. Het zou natuurlijk anders kunnen zijn. Maar hierboven staan al verschillende opties! Nog heel even, en dan weet je het 100% zeker hoe het zit!

Link to comment
Delen op andere websites

even tussendoor:weet iemand wat citeren is?

>>> Door .Levi.: Vraag zoiets via PB aan iemand van de crew of maak een nieuw topic in het Feedback forum maar niet in dit topic. Deze vraag heeft hier namelijk niks mee te maken.

Citeren is het letterlijk overnemen van een stukje tekst van een ander. <<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie allemaal perfect ofzo?. Die jongen wil gewoon weten welk lettertype er word gebruikt. Dat is toch geen reden om hem af te gaan zeiken, bovendien is dit nog een nuttig topic vergleken andere topic’s.

Ontopic:

Ik denk dat het gewoon het oude lettertype weer word. Het zou natuurlijk anders kunnen zijn. Maar hierboven staan al verschillende opties! Nog heel even, en dan weet je het 100% zeker hoe het zit!

Waarschijnlijk gwn de stijl van de website :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie allemaal perfect ofzo?. Die jongen wil gewoon weten welk lettertype er word gebruikt. Dat is toch geen reden om hem af te gaan zeiken, bovendien is dit nog een nuttig topic vergleken andere topic’s.

Ontopic:

Ik denk dat het gewoon het oude lettertype weer word. Het zou natuurlijk anders kunnen zijn. Maar hierboven staan al verschillende opties! Nog heel even, en dan weet je het 100% zeker hoe het zit!

Inderdaad.

Dan toch een paar die mij/dit topic serieus nemen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...