Jump to content

PC?

Yoram1000

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het al bekend dat GTA IV wel of niet op de PC komt? Als het er niet op komt koop ik wel de PS3 , want heb de PS2 :(

Geplaatst:

Ja, hij komt op de PC. Er is een filmpje dat bewijst dat het op de TakeTwo website heeft gestaan.

Geplaatst:

Laatst had ik nog ruzie in die topic met "Hyrox99" omdat ik er bewijs voor had dat hij niet voor de PC kwam en hij zeidt dat dat niet kon.Maar het kan wel of niet het is nog niet helemaal duidelijk volgens mij :Y En mocht GTA IV wel op de PC komen dan sta ik er niet zo versteldt van want ik heb toch de GTA IV Collector's Edition voor de Xbox360 gepreordert.

Geplaatst:
Hoeveel topics woorden hier nog voor geopend? :puh::duh:

Idd. Maar ik vind het echt nergens op slaan eigenlijk.

PC is nog steeds het meest bespeelde apparaat voor games!

Geplaatst:

Idd. Maar ik vind het echt nergens op slaan eigenlijk.

PC is nog steeds het meest bespeelde apparaat voor games!

Probleem is dat er aan de console games meer te verdienen valt aangezien er voor de PC alles illegaal word gedownload en dat opconsole veel minder gebeurt,

Geplaatst:

Er is toch volgens mij gezegd dat GTA IV op dit moment op geen een pc kan draaien, omdat je juiste videokaart nog niet uitgegeven is, had ik d8 ik ergens gehoord...

Geplaatst:

Omdat niet iedereen een PS3 of Xbox 360 heeft,maar wel bijna iedereen een PC.

En iedereen wil toch GTA IV,ofnie???

Geplaatst:

Ik heb gehoord, maar dat weet ik niet zeker, dat het pas in 2009 voor de PC komt :O

't zou wel jammer zijn, maar ik krijg hem toch op de Console dus.

Ciao :cya:

Geplaatst:
Er is toch volgens mij gezegd dat GTA IV op dit moment op geen een pc kan draaien, omdat je juiste videokaart nog niet uitgegeven is, had ik d8 ik ergens gehoord...

Nou, dat denk ik niet, dus daarmee zeggen ze dat je mooiere graphics moet hebben dan Crysis.

Want Crysis heeft een van de mooiste graphics, dat zelfs de beste videokaart hem niet op very high kan spelen.

En dat gaat R* nooit halen, dat is denk ik ook niet hun plan, wel mooie graphics, maar gameplay gaat voor bij hun.

En geef ik ze groot gelijk in.

Greetz

Geplaatst:

Of GTA IV op de PC komt of niet is al een veel besproken onderwerp. Zie de links in dit topic, wat met ingang van heden definitief en onomkeerbaar gesloten is ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...