Jump to content

PS3 vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

Als ik nu de PS3 koop kan ik er ook PS2 spelletjes op spelen? En kan ik ook de memory card ervan insteken? Want als ik nu een PS2 spelletje wil spelen en het gaat op de PS3 en de memory card kan er niet in moet ik overnieuw beginnen. Ofwel me pS2 aansluiten en ps3 afsluiten enzo...

Geplaatst:

Als je nu een PS3 koopt, heb je helaas niks aan een PS2 spel. Op de oude variant van de PS3 kan dat wel, maar die worden niet meer verkocht. Ik heb die versie wel, en daar kan ook een PS2 memory card in, maar ik kan me niet voorstellen dat je daar wat aan hebt zonder de mogelijkheid een PS2 spel erop te spelen. Dus ik denk dat de nu verkochte PS3's geen momry card ingang hebben.

Geplaatst:

Daar kan je een kabeltje voorkopen. Die steek je in de USB Poort en aan de andere kant steek jij je memorycard. Zo'n kabeltje kost rond de 7 euro.

Geplaatst:

Dus de PS2 spellen kun je niet spelen op de PS3? jammer , is irritant als ik een spel wil spelen van de PS2 dan moet ik de PS2 aansluiten en de PS3 weer afsluiten :(

Geplaatst:
Dus de PS2 spellen kun je niet spelen op de PS3? jammer , is irritant als ik een spel wil spelen van de PS2 dan moet ik de PS2 aansluiten en de PS3 weer afsluiten :(
Bij de meeste TV's kun je twee of meerdere apparaten aansluiten hoor.. :) En anders kun je ook nog zoeken op het internet naar een 60 gigabyte versie.
Geplaatst:
Zal die 60 gig versie nooit meer worden verkocht?
Waarschijnlijk niet. Ik weet zo niet waarom niet meer, maar ik denk omdat de verkopen tegen vielen in vergelijking met de andere versie. Maar je weet natuurlijk nooit.

Overigens zou je op een marktplaats achtige site kunnen kijken. Kan dat je er één op de kop kan tikken, al hoewel je nooit zeker kan zijn van de staat van het apparaat.

Geplaatst:
Zal die 60 gig versie nooit meer worden verkocht?
Waarschijnlijk niet. Ik weet zo niet waarom niet meer, maar ik denk omdat de verkopen tegen vielen in vergelijking met de andere versie. Maar je weet natuurlijk nooit.

Overigens zou je op een marktplaats achtige site kunnen kijken. Kan dat je er één op de kop kan tikken, al hoewel je nooit zeker kan zijn van de staat van het apparaat.

Dat is erg jammer ja, de 60 GIG word niet meer verkocht.

Maar op Marktplaats.nl staan er ook nog heel wat.

Ze zijn allemaal in perfecte staat ! Dus als je nog een Playstation 3 wilt van 60 Gb dan moet je er snel een kopen op Marktplaats. Want nu staan ze er nog op. Maar als je 2 maand verder bent, zijn ze denk ik allemaal al weg.

Succes !!

Swiggers :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf ook een playstation 3 60GB met ps1 en ps2 functie, maar geloof me, als je eenmaal een playstation 3 hebt, dat je hier weinig gebruik van zult maken, althans, ik heb het nog nooit serieus gebruikt, alleen om te kijken hoe het werkte.

Wel jammer is van de 40GB versie, dat ie geen glimmend zilver heeft, en dat er maar 2 USB slots inzitten, en geen memory card readers. Eerlijk gezegt een vrij lelijke versie, maar goed, daar gaat het natuurlijk niet alleen om.

Als je echt een playstation 3 wil, zo snel mogelijk, bijvoorbeeld voor Grand Theft Auto IV, dan zou ik je aanraden de 40GB te kopen, want het is gewoon een vette console!! Als je nog niet zo'n haast hebt met je aankoop, kun je eventueel wachten tot de 80GB versie van de zomer naar europa komt, wat vrijwel zeker is. De 80GB versie is precies hetzelfde als de 60GB versie, alleen heb je nog 20GB extra harde schijf ruimte tot je beschikking!

Bewerkt: door Black Force

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...