raymono Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) hoi mensen ik heb net nieuwe singature's gekrege welke vinden jullie het mooist ?? deze deze of deze Gemaakt door Bierbuikje en forumrunner. Bewerkt: 5 april 2008 door RonaldVC Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Leuke achtergrond. Render gaat er ook wel mooi in op. Maar verder is het wat leegjes. Probeer er voor te zorgen dat je render het middelpunt is, nu valt de achtergrond eigenlijk meer op dan de render. De tekst is wat simpel, maar niet storend. Ik geef het een 6,5 Edit: Oh twee nieuwe. Nou de achtergrond is een stuk minder. Want dat zijn gewoon wazige vlekken. De tekst in de eerste vind ik te groot. In de derde wel goed. Maar ook in beide verder weinig te zien, behalve een render. Maar daar zit eigenlijk niks speciaals aan. Als je wat meer inhoud wilt geven aan je sigs, volg dan tutorials Bewerkt: 5 april 2008 door TomHagen Reageren
raymono Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Leuke achtergrond. Render gaat er ook wel mooi in op. Maar verder is het wat leegjes. Probeer er voor te zorgen dat je render het middelpunt is, nu valt de achtergrond eigenlijk meer op dan de render. De tekst is wat simpel, maar niet storend. Ik geef het een 6,5 hoi ik heb hem ff bewerk hij was nog neit klaar Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Is het wel toegestaan om de door mij en forumrunner gemaakte sig(s) hier te laten raten door jouw? hier het bewijs Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Is het wel toegestaan om de door mij en forumrunner gemaakte sig(s) hier te laten raten door jouw?hier het bewijs raymono heeft in de beginpost ook staan dat hij ze gekregen heeft. En nu wil hij graag weten van de leden welke ze het mooiste vinden. Niets mis mee, want hij strijkt niet met de eer op, omdat hij niet zegt dat hij ze zelf gemaakt heeft. Ik heb wél even in de beginpost toegevoegd wie ze gemaakt heeft, voor alle duidelijkheid. Reageren
raymono Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Is het wel toegestaan om de door mij en forumrunner gemaakte sig(s) hier te laten raten door jouw?hier het bewijs hahaha ikz eg tog ook gekrege lees een beetje goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.