Jump to content

GTA kapot?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen mijn gta is helemaal naar de klote ik hem 2 savebestandjes van iemand gekregen en nu nu kan ik hem niet meer spelen wie weet mij te helpen??:cry:

groeten niels

Bewerkt: door Bling
Topictitel beschaafder gemaakt.
Geplaatst:

Dat is niet zo erg hoor, want het kan gewoon een verkeerde versie zijn. Als dat zo is dan is er niets met je GTA San Andreas gebeurd. Savegames wijzigen in feite niks aan je spel. Probeer eens één van je oude savegames te openen, die zouden het waarschijnlijk wel moeten doen. Als dat niet zo is moet je eens 'New Game' kiezen, dat moet als het goed is wel werken.

Geplaatst:

Er is een V1 en een V2 van GTA:SA...

Als jij bijvoorbeeld V2 hebt en je hebt savegames gedownload van V1 zullen die niet werken...

Er is een manier om te zien welke Versie je hebt maar die weet ik niet want ik heb hem op de ps2...

Er is een V1 en een V2 van GTA:SA...

Als jij bijvoorbeeld V2 hebt en je hebt savegames gedownload van V1 zullen die niet werken...

Er is een manier om te zien welke Versie je hebt maar die weet ik niet want ik heb hem op de ps2...

Je kunt zien welke versie je hebt bij: Alle Programma's/Rockstar Games/ Gta San Andreas/README

Als je het script van README hebt geopend, staat er boven aan welke versie je hebt.

Ik heb versie 1, bij mij staat er:

ReadMe.txt

V1.00 <--- Dat is het..

Thank you for purchasing GRAND THEFT AUTO: San Andreas.

This ReadMe file contains last minute information and troubleshooting tips.

Succes verder :D

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Dat is niet zo erg hoor, want het kan gewoon een verkeerde versie zijn. Als dat zo is dan is er niets met je GTA San Andreas gebeurd. Savegames wijzigen in feite niks aan je spel. Probeer eens één van je oude savegames te openen, die zouden het waarschijnlijk wel moeten doen. Als dat niet zo is moet je eens 'New Game' kiezen, dat moet als het goed is wel werken.
En als dit niet werkt. Dan zul je bij het Script al je bestandjes moeten verwijderen.

Of installeer SA gewoon helemaal opniew. Ik weet neit hoe ik het deed, maar bij mij werkte dat :Y

Succes !!

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
[..]verhaal over een readme file[..]
Dit is niet heel betrouwbaar. Als je namelijk de V1 of V2 files download dan verandert dit dus niet, en ook als je een mission-pack download dan verandert dit niet. Je moet gewoon kijken naar het bestand 'script.img', die je vindt in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Op de plaats van '...' staat nog een voorvoegsel als een partitie of Program Files. Het staan in ieder geval in de map van installatie --> data --> script. Kijk hoe groot het bestand is: 568 kB is V1, 562 kB V2.
[..]verhaal over verwijderen van scriptbestanden[..]
Zodat je helemaal geen savegames kan afspelen? :7 Dit is volgens mij gewoon onzin, want zonder de 'main.scm' en 'script.img' kun je geen savegames spelen, van geen enkele versie :puh: Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...