Jump to content

GIF

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een plaatje als GIF Opgeslagen, Omdat hij donkerder en lichter gaat. Maar nou mijn vraag:

ik heb hem als GIF Opgeslagen, Maar hij gaat maar niet 'Bewegen'. Hoe kan dat?! :duh:

Geplaatst:
Ik heb een plaatje als GIF Opgeslagen, Omdat hij donkerder en lichter gaat. Maar nou mijn vraag:

ik heb hem als GIF Opgeslagen, Maar hij gaat maar niet 'Bewegen'. Hoe kan dat?! :duh:

Sla je de animatie wel op de juiste manier op? Een animatie moet in Imageready via 'File' > 'Save Optimzed As' worden opgeslagen, dus niet via de standaard weg 'File' > 'Save As'.

@Unmountable Tijmen: Je onderstaande avatar is ook maarliefst 64 kB groot, terwijl deze maximaal 15 kB mag zijn.

Geplaatst:

dat komt omdat er in de regels duidelijk staat dat je

geen bewegende of te opvallende dingen in je avatar

of handtekening mag plaatsen. ^_^ ^_^

anders doe je gwoon iets verkeerd en moet je et effe aan

een moderater vragen :Y :Y

Geplaatst:

Mag geen heftig knipperende dingen. Vind jij dit heftig :duh: . Ik vraag het al aan mathijs. Weet iemand anders het?

Geplaatst: (bewerkt)

Op de website van GTA IV staat ook zo'n Avatar: Deze of deze.

De avatar van Tijmen knippert niet heftig en is niet storend omdat er een fade-in fade-out in zit. Alleen de bestandgrootte uis te groot (maar als ik em niet vergis past hij dat aan bij het uploaden van je avatar). :cya:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Mag geen heftig knipperende dingen. Vind jij dit heftig :duh: . Ik vraag het al aan mathijs. Weet iemand anders het?

Bij mij beweegt je avatar prima hoor, misschien ligt het aan je eigen pc ofzo? Trouwens, als je hem als avatar wilt gebruiken zul je hem eerst iets kleiner moeten maken of je zult een aantal frames moeten verwijderen, want zoals Matthijs al zei: je avatar mag maar 15kb bedragen. Ik zou beginnen met verkleinen, en dan kan je hem ook meteen opnieuw opslaan en kijken of 'ie het dan ook bij jou doet ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...