Hackman Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Ik heb GTA:VC voor de ps2 gekocht alleen hij doet heel vreemd... Wanneer ik even aan het spelen ben gaat hij vastlopen terwijl hij net nieuw is... En hij is zeker weten legaal... Weet iemand hoe dat komt? Het viel me trouwens ook op dat de zijkant van het spel zwart is terwijl dat normaal volgens mij blauw (normaal) of grijs (platinum) moet zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Probeer het spel eens terug te brengen naar de winkel en te ruilen voor een andere Vice City. Als andere games het wel goed doen ligt aan aan jou GTA VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Dat had ik ook wel gedaan als het kon, maar helaas kan dat niet meer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Oh, da's vervelend. Misschien ff met een vochtig doekje de CD schoonmaken? Geen idee, maar misschien ligt het daaraan, Je weet maar nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Maar als je een spel nieuw koopt,is de CD altijd schoon,en het begon al meteen nadat hij hem had gekocht.. Het zou kunnen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Wat zou kunnen>? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Dat Vice City het weer doet,nadat je met een vochtig doekje over de cd bent gegaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Dat is nog steeds niet redelijk als hij net nieuw is... Zou het ook kunnen dat iemand anders hem al had gekocht en dat diegene hem weer terug had gebracht... Misschien heeft diegene wel er krassen op gemaakt bijvoorbeeld... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Waarom mag je hem dan niet terugbrengen? Heb je geen bonnetje meer ofzo? Dan vind ik het eigenlijk een beetje je eigenschuld. Mijn moeder heeft me geleerd, altijd een bonnetje mee te nemen. (Het is niet helemaal jou schuld want ze mogen natuurlijk niet een kapotte CD meegeven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Ik had het bonnetje maar dat is verlopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Je kan hem ook downloaden, je hebt de game gekocht, dus je mag hem downloaden. Gedownloade games zijn alleen illegaal als je de originele versie niet gekocht hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Waar is Vice City dan te downloaden,of mag dat niet verteld worden hier? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Hoe doe je dat downloaden dan? Hou er wel rekening mee dat ik hem op de ps2 heb... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Hoe doe je dat downloaden dan?Hou er wel rekening mee dat ik hem op de ps2 heb... Als je ps2 omgebouwt is dat kan je gewoon de ps2 versie downloaden en als .iso formaat op een dvd'tje branden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Hoe doe je dat downloaden dan?Hou er wel rekening mee dat ik hem op de ps2 heb... Als je ps2 omgebouwt is dat kan je gewoon de ps2 versie downloaden en als .iso formaat op een dvd'tje branden. En dat is alweer illigaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.