Jump to content

PS2-CD werkt niet


Hackman

Recommended Posts

Voor de duidelijkheid: het bespreken van warez (downloaden van software zonder daarvoor te betalen) is per defenitie niet toegestaan op GTAForum.

Het beste wat je kunt doen is teruggaan naar de winkel: je hebt gewoon recht op een werkend product, ook al is de garantie verlopen. Dit is wettelijk bepaald. Wel raad ik je aan een ouder of ander meerderjarig persoon mee te nemen, om te voorkomen dat je afgepoeierd wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn (niet dat het zo is) dat ik hem eerst helemaal heb stukgeslagen en dat ik dan een nieuwe wil... Eigenlijks denk ik, dat er niks meer aan te doen is...

Maar wat heb je er dan aan om hem eerst kapot te slaan,en daarna een nieuwe willen??

Het spel blijft hetzelfde..

Je kan wel eens gewoon naar de winkel gaan,en zeggen dattie het helemaal niet doet..Wie weet krijg je toch een andere, je weet maar nooit..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem stukslaat dan doet de game het niet meer... Niet dat ik er op heb geslagen, hij dee het bij het begin gewoon niet...

Ik zal wel nadenken over terugbrengen...

Wat je zegt: Vanaf het begin deed hij het al niet.

Dus heb je hem gekregen terwijl hij kapot was.

Dus heb je gewoon recht op een nieuwe!

Die winkel heeft hem je kapot verkocht,en dat hoort niet..

De producten die een winkel verkoopt moeten het ook doen vind ik..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem stukslaat dan doet de game het niet meer... Niet dat ik er op heb geslagen, hij dee het bij het begin gewoon niet...

Ik zal wel nadenken over terugbrengen...

Wat je zegt: Vanaf het begin deed hij het al niet.

Dus heb je hem gekregen terwijl hij kapot was.

Dus heb je gewoon recht op een nieuwe!

Die winkel heeft hem je kapot verkocht,en dat hoort niet..

De producten die een winkel verkoopt moeten het ook doen vind ik..

Ja maar voordat ze hem die spel meegaven deden ze de CD erin dus dan hebben hun weer bewijs dat ie vantevoren niet kapot was ;) Dus dan heb je weinig kans of je kan nog zeggen dat er door veel krassen op de CD Hij het niet doet dus je gaat er vantevoren met een sleutel overheen en dan zien ze dat ze hem beschadigd mee hebben gegeven veel succes!en goed denken :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...