Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil auto's tunen.. op youtube zie je dat mensen een hele andere transfender hebben. kan iemand mij dat uitleggen?

Geplaatst:

Om auto's te tunen moet je eerst het ''Ik Wil Leren Modden'' topic is lezen, want auto's tunen doe je niet zomaar. Je moet ook heel veel geld betalen voordat je kan beginnen met tunen. En als je goed bent en veel hebt geoefend kun je ook naar de ''Master Tutorial List'' daar zie je hoe je echt kan gaan modden en tunen.

Suc6 :tu:

Geplaatst:

ik bedoel niet zelf maken. maar dat je een transfender mod hebt ofzo dat je andere spoilers hebt enzo

Geplaatst:

Dat kan op verschillende manieren. Je kunt namelijk verschillende programma's gebruiken hiervoor. Ik adviseer je IMG Tool 2.0 te gebruiken: handleiding

Je download een bepaalde mod op sites als gtagarage.com of gtainside.com, pakt m uit met (vaak) WinRAR en zet de bestanden in je spel met IMG Tool 2.0. Hoe je dat moet doen, lees je maar in de handleiding van Flying Dutchman.

Voor voertuigen kun je overigens ook andere programma's gebruiken, zoals SAMI.

Geplaatst:

ik weet wel hoe je moet modden met sami en IMG tool maar waar kan ik die transfender ofzo dan downloaden ?

Geplaatst: (bewerkt)

Daarvan zijn er meerdere, dus zoek zelf maar een leuke uit. Er zijn meerdere mensen die de Transfender een nieuwe look hebben gegeven, dus je zult meerdere mods vinden. Ga anders gewoon naar sites waar heel veel mods op staan, zoals gtainside.com of gtagarage.com en zoek wat rond. Je zult er zo wat tegenkomen.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...