Jump to content

Metro's besturen


Racingfreak

Metro's zelf besturen in GTA IV  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. metro's besturen

    • Helemaal geweldig
      38
    • wel leuk
      31
    • Maakt me niks uit
      19
    • Lijkt me niks
      7


Recommended Posts

Ik denk dat je de metro's best in kan en er zelfs een hoop ongein in kan maken maar zelf denk ik niet dat je ze ook daadwerkelijk kan besturen. Uiteraard kon je verschillende treinen besturen in SA maar dat wil zeker niet zeggen dat alles wat SA kan, GTA IV ook kan.

Ik denk dat GTA IV zich concentreert op andere dingen in het spel zelf maar je weet het maar nooit met spellen als deze.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    4

  • pilot

    2

  • Racingfreak

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

Top Posters In This Topic

Ik heb gekozen voor het antwoord: Het maakt me niet uit.

Je kon inderdaad in SA een trein besturen... Ach het is een paar keer leuk maar daarna heb ik het nooit meer gedaan.

Het is grappig dat het kan maar daar is dan ook alles mee gezegd... Dus het is leuk als het kan maar ik mis het niet als het niet kan...

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor het antwoord: Het maakt me niet uit.

Je kon inderdaad in SA een trein besturen... Ach het is een paar keer leuk maar daarna heb ik het nooit meer gedaan.

Het is grappig dat het kan maar daar is dan ook alles mee gezegd... Dus het is leuk als het kan maar ik mis het niet als het niet kan...

^_^

dan was het antwoord: wel leuk beter op zijn plaats:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ey, ik heb gestemd: Lijkt me niks... En ik zal toelichten waarom!

Als R* veel tijd zou besteden aan deze optie, (animatie van crashes etc.) zou er minder ruimte overblijven om daadwerkelijk goed in de metro zelf te klooien. Ter illustratie: Een crash doe je twintig keer, maar dan is de lol eraf. Wanneer ik echter gewoon rond kan lopen in een rijdende tram, ga ik mijn tramritjes zeker vaak gebruiken om wat rijker te worden! :tu:

Lekker mensen overvallen tijdens de rit, om vervolgens doodleuk op het volgende station uit te stappen alsof er niets gebeurd is! Politie moet je toch nu fysiek kunnen zien, tenslotte! Dus als jij in de tram zit... geen haan die er naar kraait! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor het antwoord: Het maakt me niet uit.

Je kon inderdaad in SA een trein besturen... Ach het is een paar keer leuk maar daarna heb ik het nooit meer gedaan.

Het is grappig dat het kan maar daar is dan ook alles mee gezegd... Dus het is leuk als het kan maar ik mis het niet als het niet kan...

^_^

dan was het antwoord: wel leuk beter op zijn plaats:P

Niet helemaal aangezien ik wel leuk ook koppel aan de actie dat je dan ook daadwerkelijk een aantal keer de metro zal gaan besturen...

Ik zal het hooguit 1 keer doen aangezien ik het leuker vindt om in een auto te scheuren :Y

Vandaar het maakt me niet uit :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...