Forumrunner Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Onderwerp: - Soort design: signature Size design: maximale sig grootte Render: ja Animatie: nee Premade: nee Tijd van inlevering: binnen 1 week Opmerking: / ik post hem na jouw Bedankt hackman Bewerkt: 17 april 2008 door RonaldVC
Kloep Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 oke Forumrunner 1973 Mijn stem gaat naar Forumrunner, 1973 heeft (vind ik) "Gekke" blauwe lijnen. Verder ziet die van Forumrunner er gwoon beter uit.
Hackman Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Forumrunner Ik vind dat je alle onderdelen van je sig verschillend hebt... Helemaal niks past bij elkaar... De border vind ik lelijk... De teksten vind ik te simpel en de onderste zit tegen de border aan en dat is lelijk... 1973 Die personage is jou'n lievelings... Hij is inderdaad een beetje groot, maar ik vind dat de achtergrond iets goed maakt... De tekst vind ik mooi, ik denk dat die border van de tekst het hem doet... Ik vind het ook knap hoe je de render op de achtergrond hebt... Heb je dit gemaakt met paint? Het enige wat beter kan is de resolutie want dit lijkt net op lego... Misschien kun je hem niet als Jpeg opslaan want dan krijg je meestal van dat soort problemen... Stem gaat naat 1973
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Ik begin wel Ik vind ze allebei niet super, Maar ik begin bij 1973: 1973: Wat je zelf ook al zei: Een beetje groot, Jammer. Ook jammer is het achtergrond, Gewoon rood met een paar Blauwe Lijntjes die dan een beetje een vreemde vorm hebben. De render ziet er ook niet goed uit, Brokkelig en een beetje simpel. En het lettertype is weer een beetje te groot, maar het lettertype zelf is wel goed. Rate: 6 Forumrunner: Het achtergrond is een beetje te druk, en wat is dat eigenlijk? Een witte straal met een paar 'lijnen' erin. Naast de 'straal' is het weer te rustig. De render is wel mooi, goed ingeblend. En het lettertype past er ook niet goed bij. Probeer de volgende keer een rustigerer. Rate: 6,5 Zoals ik al zei ik vind ze allebei niet zo super, maar die van Forumrunner is toch iets mooier, Probeer het eens met Photoshop 1973 Stem: Forumrunner Bewerkt: 11 april 2008 door Unmountable Tijmen
RonaldVC Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Topic opgeschoond. Gelieve uitsluitend hier te posten als je wilt stemmen voor de battle, elke andere post is offtopic en kan via PB. Verder met de battle, stemmen kan t/m 13 April!
Venzio Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hoi ik stem ook maar even, Forumrunner Het font is niet zo mooi en wat is dat achter je poppetje want dat vind ik er niet zo goed uitzien het kan beter 6 1973 Ziet er best leuk uit omdat het ook met paint is gemaakt vind ik het erg knap hij is ook best groot helaas maar ik vind het erg leuk en mooi dat je z'n resultaat met paint kan krijgen ik vind dat een 6,75 Vote: 1973
1974 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Misschien een kleine bump maar er gebeurt niet veel meer(sorry RonaldVC maar het is wel zo).
Arthis Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 (bewerkt) Hier een quote uit de battle en contest regels Een punt melden naar RonaldVC of .Levi. moet binnen 2 dagen na de laatste stemdatum gebeurd zijn . Het topic gaat na 2 dagen sowieso dicht, mocht je het niet hebben gemeld, zorg dan dat je de volgende keer op tijd bent. Een van jullie moet dus gewoon in een pb aan RonaldVC of .Levi. melden dat hij de battle gewonnen/verloren heeft Edit: i'm sorry, ik had niet gezien dat het gelijkspel stond. :$ en onze Jay; heeft al verteld wat je nu moet doen Bewerkt: 15 april 2008 door Arthis
Jay; Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Bij gelijkstand kun je RonaldVC of .Levi. een PB sturen voor verlenging van de battle. Niet zelf verlengen! Dit staat bij de Battle en Contest regels.
RonaldVC Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Battle verlengt met een dag, er kan t/m 17 april gestemd worden.
M4X Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik vind het allebei niet zo een mooie signatures, en ik twijfel ook erg op wie ik ga stemmen. Forumrunner, jouw signatures oogt op het eerste gezicht wat beter, maar de render is niet goed ingeblend, en de render past niet goed bij de achtergrond. De achtergrond zelf vind ik ook een beetje raar, allerlei kleuren die niet bij de signature passen en vloeken, en rechts zie ik een heel slordig uitgegumd deel. De tekst vind ik ook vrij slecht, de plaatsing en de kleur van 'Halo 3' is nog wel goed, maar het lettertype past totaal niet bij de signatures, en hetzelfde geldt voor 'Forumrunner', waar de kleur en de plaatsing ook nog eens verkeerd zijn. De border vloekt ook nog eens en past niet zo goed bij de signature. 1973, jouw signature heeft relatief wat minder minpunten, en de effecten zijn ook wat beter. Ondanks dat de achtergrond niet goed bij de render past heb je de render vrij mooi in de achtergrond geplaatst, door hetzelfde effect erop toe te passen. Dat geeft een leuk effectje, en ook de (te grote) tekst past daar redelijk goed bij. Voortaan kan je beter een wat kleiner formaat nemen voor dit soort signatures, want nu is 't allemaal best kaal. Ook een border zou veel beter en proffesioneler staan. Maar mijn stem gaat toch uit naar jou, 1973, want ik vind je signature over 't algemeen net wat beter dan die van Forumrunner.
Recommended Posts