Bossinkje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Hey iedereen! Ik was vanochtend Vice City aan het spelen. Had net een huisje gekocht van $6000,- Ik had geen geld meer over,en wou dus wat bijverdienen met de 'Taxi Missions'.. Ik had dus iemand in mijn Taxi,en kijk op de map waar ik heen moet, aangegeven met een roze vierkantje.. Maar ik was dus aan het rijden,en af en toe veranderde dat vierkantje in een driehoekje,en dan werdt het weer een vierkantje. Overigens is dit niet alleen bij de 'Taxi mission,maar ook bij de 'Paramedic missions',en waanschijnlijk ook bij de 'Fire missions' Waarom verandert dit in af en toe in een driehoekje?? Alvast bedankt voor het lezen van dit lange verhaal Edit: Sorry voor de dubbelpost,pc deed vreemd :$ :$ Bewerkt: 5 april 2008 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Een vierkantje betekent dat je ongeveer op de zelfde hoogte zit als waar je heen moet. Een driehoekje is meestal dat of die gene wat lager zit, of wat hoger. Bijvoorbeeld als je over een brug rijd waarbij je een beetje omhoog gaat, word het meestal een driehoekje, als je er van af bent, weer een vierkantje. Dus, niks vreemds aan jou computer. Gewoon doodnormaal. (als je het begrijpt tenminste.) Bewerkt: 5 april 2008 door Tieess Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Ok,ik wist wel dat het niet aan mijn pc lag,maar ik wou het gewoon even weten Bedankt !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Nog even als toevoeging, als het driehoekje naar beneden wijst dan zal het voorwerp of de persoon zich lager dan je bevinden. Wijst het driehoekje naar boven, dan bevind het voorwerp of de persoon zich hoger dan je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Oh grappig, wist ik nog niet! Weer wat geleerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Nog even als toevoeging, als het driehoekje naar beneden wijst dan zal het voorwerp of de persoon zich lager dan je bevinden. Wijst het driehoekje naar boven, dan bevind het voorwerp of de persoon zich hoger dan je. Volgens mij was dat bij SA want bij Vice City bleef het gewoon het zelfde driehoekje, of je er nou onder of boven zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Oh grappig, wist ik nog niet! Weer wat geleerd! Je leert het ook in 'Mall Shootout', waar uitgelegd wordt wat de verschillende blips betekenen. Edit: Niet Treacherous Swine maar Mall Shootout... Nog even als toevoeging, als het driehoekje naar beneden wijst dan zal het voorwerp of de persoon zich lager dan je bevinden. Wijst het driehoekje naar boven, dan bevind het voorwerp of de persoon zich hoger dan je. Volgens mij was dat bij SA want bij Vice City bleef het gewoon het zelfde driehoekje, of je er nou onder of boven zit. In VC is het ook gewoon driehoek omhoog en driehoek omlaag. Bewerkt: 5 april 2008 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) bedankt wist ik ook nog niet Bewerkt: 14 juni 2008 door gta fan1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.