Jump to content

Vraagje..


Bossinkje

Recommended Posts

Hey iedereen!

Ik was vanochtend Vice City aan het spelen.

Had net een huisje gekocht van $6000,-

Ik had geen geld meer over,en wou dus wat bijverdienen met de 'Taxi Missions'..

Ik had dus iemand in mijn Taxi,en kijk op de map waar ik heen moet, aangegeven met een roze vierkantje..

Maar ik was dus aan het rijden,en af en toe veranderde dat vierkantje in een driehoekje,en dan werdt het weer een vierkantje.

Overigens is dit niet alleen bij de 'Taxi mission,maar ook bij de 'Paramedic missions',en waanschijnlijk ook bij de 'Fire missions'

Waarom verandert dit in af en toe in een driehoekje??

Alvast bedankt voor het lezen van dit lange verhaal :puh:_O_

Edit: Sorry voor de dubbelpost,pc deed vreemd :$ :$

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Een vierkantje betekent dat je ongeveer op de zelfde hoogte zit als waar je heen moet.

Een driehoekje is meestal dat of die gene wat lager zit, of wat hoger. Bijvoorbeeld als je over een brug rijd waarbij je een beetje omhoog gaat, word het meestal een driehoekje, als je er van af bent, weer een vierkantje.

Dus, niks vreemds aan jou computer. Gewoon doodnormaal.

(als je het begrijpt tenminste.)

Bewerkt: door Tieess
Link to comment
Delen op andere websites

Nog even als toevoeging, als het driehoekje naar beneden wijst dan zal het voorwerp of de persoon zich lager dan je bevinden. Wijst het driehoekje naar boven, dan bevind het voorwerp of de persoon zich hoger dan je.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even als toevoeging, als het driehoekje naar beneden wijst dan zal het voorwerp of de persoon zich lager dan je bevinden. Wijst het driehoekje naar boven, dan bevind het voorwerp of de persoon zich hoger dan je.

Volgens mij was dat bij SA want bij Vice City bleef het gewoon het zelfde driehoekje, of je er nou onder of boven zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh grappig, wist ik nog niet! Weer wat geleerd!

Je leert het ook in 'Mall Shootout', waar uitgelegd wordt wat de verschillende blips betekenen.

Edit: Niet Treacherous Swine maar Mall Shootout...

Nog even als toevoeging, als het driehoekje naar beneden wijst dan zal het voorwerp of de persoon zich lager dan je bevinden. Wijst het driehoekje naar boven, dan bevind het voorwerp of de persoon zich hoger dan je.

Volgens mij was dat bij SA want bij Vice City bleef het gewoon het zelfde driehoekje, of je er nou onder of boven zit.

In VC is het ook gewoon driehoek omhoog en driehoek omlaag.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...