~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Jaja, we zitten op het randje van de release van GTAIV, en er zijn nog geheimen in GTA SA Sluit dit niet aub. Ten eerste Laadschermen die niet gebruikt zijn ingame De eerste: Wie is deze man? Hij lijkt op T-Bone, maar hij ziet er iets anders uit kwa gezicht. En wie is de man die hij bedreigd? Hij lijkt een beetje op CJ. En dan deze, die heel raar is. Ik neem aan dat dit Big Smoke is, maar zijn bril is anders, en zijn jas is geel ipv groen. Vergelijk hem eens met degene die nu gebruikt wordt, en je ziet duidelijke verschillen. Check ook deze twee. Er zijn artworks van Tenpenny en Hernandez, maar niet van Pulaski, terwijl Pulaski belangrijker was dan Hernandez. En dan deze laatste: Woozie en een Triad. Ook best wel interessant. Wat zijn dat voor plattegronden die op de muren gekrabbeld zijn? Ten tweede Als je races gaat doen zie je de plattegrond. Echter, er werden eerst andere plattegronden gebruikt in de beta. En op een van deze plattegronden, staat, jawel, Alcatraz!. Zie hier de beta plattegronden voor de races. Op deze zie je duidelijk Alcatraz: En hier zijn alle andere racemaps: ------------------- Deze twee onderwerpen lijken me toch wel interessant voor discussie. Wat denken jullie ervan? Bewerkt: 5 april 2008 door ~Lance Vance Reageren
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Deze twee onderwerpen lijken me toch wel interessant voor discussie. Wat denken jullie ervan? Dat ik de bron van deze documenten wel eens wil zien. Ziet er wel leuk uit. Misschien zouden ze eerst een andere Smoke in gedachten gehad hebben?! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Deze twee onderwerpen lijken me toch wel interessant voor discussie. Wat denken jullie ervan? Dat ik de bron van deze documenten wel eens wil zien. Ziet er wel leuk uit. Misschien zouden ze eerst een andere Smoke in gedachten gehad hebben?! De bron is de C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models/txd, daar staat dit alles in Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dit is echt al heeeeeeeeeeel lang bekend. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Dit is echt al heeeeeeeeeeel lang bekend. Links plix Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Veeeet, Echt heel vet. Leuk om dingen te zien die niet gebruikt zijn. Leuke 'ontdekking' Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik was er nog niet achter gekomen ~Lance Vance, thanks! OTTO Reageren
m.o.d Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) En dan deze laatste: Woozie en een Triad. Ook best wel interessant. Wat zijn dat voor plattegronden die op de muren gekrabbeld zijn? de rechtse stelt gewoon een boom op een rots voor... de ander een boom, een rots ofzo, bij een tentenkamp.. maar verder zijn het wel leuke ontdekkingen... Bewerkt: 6 april 2008 door m.o.d Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Jammer dat ze alcatraz eruit gehaald hebben Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 (bewerkt) Die bestanden van SA zijn al sinds dag 1 dat het spel op de PC uitkwam helemaal uitgekamd, dus ik denk niet dat deze laadschermen echt nieuwe info is. Ik heb deze artwork anderhalf jaar geleden al gezien en beoordeeld dat het anders was. Het moge duidelijk zijn, na al die topics dat Big Smoke andere kleding had. De andere artworks (zoals die tweede van Tenpenny) en die van de T-bone achtige zijn gewon ongebruikt. In die m waar jiij deze afbeeldingen vandaan haalt staan oo nog twee andere artworks: eentje van zeep en een van twee mannen (dacht ik). Dan die racemaps. Er is ik weet niet hoeveel gediscussierd over of dt eiland acatraz was of niet, en dat de racemaps enigszins afweken was ook al bekend. In fiete zeg je dus niets nieuws. Bewerkt: 6 april 2008 door MartyCeha Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Die bestanden van SA zijn al sinds dag 1 dat het spel op de PC uitkwam helemaal uitgekamd, dus ik denk niet dat deze laadschermen echt nieuwe info is. Ik heb deze artwork anderhalf jaar geleden al gezien en beoordeeld dat het anders was. Het moge duidelijk zijn, na al die topics dat Big Smoke andere kleding had. De andere artworks (zoals die tweede van Tenpenny) en die van de T-bone achtige zijn gewon ongebruikt. In die m waar jiij deze afbeeldingen vandaan haalt staan oo nog twee andere artworks: eentje van zeep en een van twee mannen (dacht ik).Dan die racemaps. Er is ik weet niet hoeveel gediscussierd over of dt eiland acatraz was of niet, en dat de racemaps enigszins afweken was ook al bekend. In fiete zeg je dus niets nieuws. Dat jij ze gezien hebt betekent niet dat iedereen het al weet. En ik heb dit nog nergens anders op het forum gezien. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Er zijn altijd wel mensen voor wie dingen nieuw zijn. Maar het spel bestaat al ruim 3 jaar, en het aantal spelers is enorm. De kans dat een paar txd bestanden onbekend zijn en nog niemand is opgevallen is echt heel klein. Ik ben zeker weten niet de enige die ze ook heeft gezien. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Dat van Alcatraz was al bekend, maar het eerste laadscherm ben ik nog nooit in een topic tegengekomen. Ggoed gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.