Tharsai Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Die dingen waren al een tijdje algemeen bekent. Behalve die Big Smoke, ik had het na gevraagt aan Rockstar North, en ze zeiden dat dat eerst de echte Big Smoke moest zijn, maar toen ze die in het spel hadden geladen, al gauw het spel crashten. Om eerlijk te zijn vindt ik deze Big Smoke wel vetter, vooral omdat hij een groen shirt aan heeft, anders zou hij niet eens bij je 'familie' horen. (Ookal moet je hem bij de laatste missie doden) Reageren
Kloep Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 misschien een beetjes een domme vraag, maar waar moet ik op die foto alcatraz zien??? Reageren
Dastard Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 misschien een beetjes een domme vraag, maar waar moet ik op die foto alcatraz zien??? Dat was een oude kaart, die te vinden zijn in Toreno's ranch, Lil ale inn, enzv. Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 misschien een beetjes een domme vraag, maar waar moet ik op die foto alcatraz zien??? Ik denk dat hij bedoelt waar je op het kaartje Alcarez ziet. Hieronder zie je het: Reageren
Dinkydau Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Kijk eens aan, niet gebruikte laadschermen. Dat had ik nog niet gezien. Goed gevonden, vind ik. Reageren
El Condor Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Tja, sommige beelden heb ik al eens eerder gezien, maar er zijn beelden die ik nog nooit eerder heb gezien. Denk maar aan die beelden van die plattegronden enzo Weer wat bijgeleerd mvg El Condor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.