steintje Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 ja dat snap ik maar ik bedoel wat je in een postkantoor zou moeten doen. Keihard "Je post óf je leven!" roepen en dan genieten hoe ze allemaal doodsbang met trillende knietjes achter hun bureaus en andere dingen duiken om dekking te zoeken... Nee, voor de rest zou het inderdaad nutteloos zijn. vind ik ook. Reageren
steintje Geplaatst: 6 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2008 niet in alle hoor hoe wou je in die pstkantoren gaan dan? Waarom als je het antwoord weet vraag je het dan nog, je vraagt of je in alle bedrijven kan en zelf zeg je dat je niet in de postkantoren kan????? (beetje vaag) Ontopic: ik hoop gewoon dat je in iedergeval in het merendeel van de bedrijven kunt komen dat lijkt mij het leukst je zit me wel uit te locken he. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 niet in alle hoor hoe wou je in die pstkantoren gaan dan? Waarom als je het antwoord weet vraag je het dan nog, je vraagt of je in alle bedrijven kan en zelf zeg je dat je niet in de postkantoren kan????? (beetje vaag) Ontopic: ik hoop gewoon dat je in iedergeval in het merendeel van de bedrijven kunt komen dat lijkt mij het leukst je zit me wel uit te locken he. lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.