WackoX Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) heb heb dit #include <gang> Ik krijg er veel errors en heb toen dit toegevoegt: #include <dini> #include <dutils> #include <DUDB> Maar ik krijg deze errors nog over: C:\pawno\include\gang.inc(129) : error 017: undefined symbol "strcomp" C:\pawno\include\gang.inc(150) : error 017: undefined symbol "WriteLog" C:\pawno\include\gang.inc(181) : error 017: undefined symbol "MAX_DBSTRING" C:\pawno\include\gang.inc(181) : error 009: invalid array size (negative, zero or out of bounds) C:\pawno\include\gang.inc(181) : error 036: empty statement C:\pawno\include\gang.inc(181) : fatal error 107: too many error messages on one line kan iemand mij helpen hier mee? gang.inc staat in de bijlage voor als iemand hem nodig heeft! gang.inc.rar Bewerkt: 5 april 2008 door WackoX Reageren
Sandra Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) strcomp moet strcmp zijn Je hebt geen 'writelog'-functie in je script staan. Je hebt MAX_DBSTRING niet gedefinieerd De rest heeft te maken met die MAX_DBSTRING Bewerkt: 5 april 2008 door =>Sandra<= Reageren
WackoX Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Laatmaar, ik heb nu alweer 50 errors en steeds al ik 1 error maak, komen er weer 2 bij :S Bewerkt: 5 april 2008 door WackoX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.