Pablo Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 waarom zou Rockstar eigenlijk films verwerken in de GTA serie? weet ik niet, maar ze doen dit al vanaf het begin. in GTA III vond ik dit nog niet zo duidelijk maar in GTA VC zijn ze heel goed verwerkt maar het waaren minder films maar grotere stukken denk aan scarface waar bijna het alle missies van die columbiaan om draaien in dat grote huis. en miami vice natuurlijk met lance in GTA SA vind ik de films minder opvallen omdat dit best veel zijn maar telkens kleine stukjes van een film Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 uh dacht independensday met will smith hij stort opeens neer bij area51 en gaat het leger basis in en gaat naar die kamer waar je jetpack hebt gejat ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 ik heb nog een gelijkenis maar niet van een film maar van een spel genaamd Time Crisis dit is in de missie waarin je van vliegtuig naar vliegtuig moet sky diven, binnen in het vliegtuig heb je dezelfde gameplay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burak Zengin Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 (bewerkt) Vinden jullie Vito Corleone (Godfather) niet op Salvatore Leone lijken? Don Vito Corleone: Don Salvatore Leone: Groeten... Bewerkt: 1 maart 2005 door Burak Zengin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 Ik vind CJ met dat witte hempje en spierballen wel op Will Smith in Badboys en Badboys 2 lijken:D jah ik ook ik zie er niet egt veel van terug maar het verhaal doet mij daar een beetje aan denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 Ja, lijken sprekend ik denk dat deze gast is nage maakt van die Vito Corleone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 ja hij lijkt er echt op aleen da haar moet weg dan is hij precies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 scareface een beetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 Vinden jullie Vito Corleone (Godfather) niet op Salvatore Leone lijken?Don Vito Corleone: Don Salvatore Leone: Groeten... best wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Ik vind voor GTA: SA nog steeds '' Boys 'n' Tha hood '' de besten Die lijkt er heel erg veel op ( het is ook nog een mooie coole film ook) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Biohazard1990yakuza, je foto's gaan allemaal niet,hoor <_< Ja de godfather trekt sprekelijk op Salvatore maar dat hij daarvan nagemaakt is weet ik nog niet,hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 ja welke film is best moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 lunatic gamer je bent er nou al een paar keer op gewaarschuwd! er zit een edit knop in dit forum, gebruik hem!!! je doet dit overal in elk topic en daardoor raakt het forum harstike vervuild stop er eens mee!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.