Jump to content

Kleren


Von-Helsing

Wat voor kleren ?  

156 leden hebben gestemd

  1. 1. Jou smaak.

    • Zwervers kleren.
      12
    • Een nét pak. (smoking)
      77
    • Gangster kleren.
      42
    • Een jasje met daaronder een blouse.
      26
    • Niet al te rijk, niet al te arm.
      34


Recommended Posts

ik heb gestemd op niet te rijk niet te arm want ik zie niko niet snel in zon grove street achtige kleren rondlopen

en zon smoking is mischien wel net maar niet mooi naar mijn smaak .

Greetz : G.F.S.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Von-Helsing

    4

  • NigelSlangen

    4

  • PetitPierreIV

    2

  • FireFighter

    2

Als eerst houdt ik gewoon aan wat Niko in het begin aan heeft (denk die leren jas ofzo) en later ga ik voor het nette pak/smoking. Dat vindt ik er altijd erg cool uitzien bij criminelen, een pak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies gewoon vette kleren waar natuurlijk een dikke gouden ketting voor €100.000 tussen zit en een vet horloge (zo een dat 5 cm dik is)

Zo 1 waarbij je je arm niet meer kan optillen dus toch maar op je mobieltje kijkt hoe laat het is :schater:

Ik heb gekeken voor een blouse met een jasje en kleding niet te rijk / te arm...

Maar het is afwachten hoe het staat.. Zal net als anderen hier ook alles wel proberen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ík koop eerst een beetje nigga style en later als je echt rijk bent een dik pak. rij je met je dikke auto rondt.

Met alle respect, Gamemcgeek, maar ik zie een Oostblokker, Pool whatever niet echt ronddwarrelen in Fubu o.i.d. ... Nee, mijn smaak gaat toch echt uit naar wat de verhaallijn aangeeft! Moet je bijvoorbeeld bij de advocaatjes langs, in pak. Ga je naar je meisje, iets ruiger... :Y En weet je dat je een missie doet waarbij je pakkie naar kingdom come wordt geschoten, ga je in je zwerversoutfit! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...