Jump to content

Rainbow Six: Black Thorn

Recommended Posts

Geplaatst:

jullie kenen zeker de spelreeks van rainbow 6 van ubisoft

nu ik heb hier zeker een van de eerste spelletjes bij mij''Rogue Spear -Black Thorn-

bij mij werkt het niet zal dat liggen aan vista

maar zou er een pach voor het spel bestaan om hem goed te laten draaien

neg een vraagje

ubi soft is veranderd in ubisoft het merk

kan het zijn dat Red Storm ook veranderd is van naam want ik zoek en ik vind geen spelletjes met deze medewerker

Geplaatst:
nu ik heb hier zeker een van de eerste spelletjes bij mij''Rogue Spear -Black Thorn-

Naar mijn weten draait Rogue Spear: Black Thorn niet eens volledig stabiel op XP, laat dus staan op Vista. Daarnaast zijn er ook geen patches beschikbaar waarmee het mogelijk is om op Vista te spelen. Tel daar het feit bij op dat het spel inmiddels alweer zo’n 7 á 8 jaar oud is en je komt denk ik tot de conclusie dat de kans klein is dat je deze game werkend krijgt op Vista.

Desalniettemin zou in je nog wel kunnen proberen om de compatibiliteit te veranderen. Deze optie wordt soms nog wel eens gebruikt om de al wat oudere games te laten draaien op een virtuele versie van een andere Windows. De compatibiliteit kun je veranderen door met je rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken, te kiezen voor ‘Eigenschappen’ en naar het tabblad ‘Compatibiliteit’ te gaan. Probeer het eens via Windows 98, Windows 95 of Windows 2000.

kan het zijn dat Red Storm ook veranderd is van naam want ik zoek en ik vind geen spelletjes met deze medewerker

Red Storm is een (volledig) onderdeel van Ubisoft zelf. In feite is Red Storm dus wel ontwikkelaar van games als Rainbow Six en Ghost Recon, maar is het Ubisoft die ze uitgeeft.

Geplaatst:

Naar mijn weten draait Rogue Spear: Black Thorn niet eens volledig stabiel op XP, laat dus staan op Vista. Daarnaast zijn er ook geen patches beschikbaar waarmee het mogelijk is om op Vista te spelen. Tel daar het feit bij op dat het spel inmiddels alweer zo'n 7 á 8 jaar oud is en je komt denk ik tot de conclusie dat de kans klein is dat je deze game werkend krijgt op Vista.

Desalniettemin zou in je nog wel kunnen proberen om de compatibiliteit te veranderen. Deze optie wordt soms nog wel eens gebruikt om de al wat oudere games te laten draaien op een virtuele versie van een andere Windows. De compatibiliteit kun je veranderen door met je rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken, te kiezen voor 'Eigenschappen' en naar het tabblad 'Compatibiliteit' te gaan. Probeer het eens via Windows 98, Windows 95 of Windows 2000.

Red Storm is een (volledig) onderdeel van Ubisoft zelf. In feite is Red Storm dus wel ontwikkelaar van games als Rainbow Six en Ghost Recon, maar is het Ubisoft die ze uitgeeft.

dat heb ik al geprobeerd het spel zal zeker dan niet werken

is tom claney's niet de maker?

Geplaatst:

Hij is mede verantwoordelijk geweest. Tom Clancy is de oorspronkelijke bedenker van Rainbow Six en tevens oprichter van Red Storm Entertainment zelf. De games zijn dus voornamelijk gebaseerd op de (geschreven) verhalen van Tom Clancy, waar naast Rainbow Six ook de reeksen Ghost Recon en Splinter Cell uit zijn ontstaan.

Geplaatst:

Hij is mede verantwoordelijk geweest. Tom Clancy is de oorspronkelijke bedenker van Rainbow Six en tevens oprichter van Red Storm Entertainment zelf. De games zijn dus voornamelijk gebaseerd op de (geschreven) verhalen van Tom Clancy, waar naast Rainbow Six ook de reeksen Ghost Recon en Splinter Cell uit zijn ontstaan.

hoeveel rainbow 6 spelletjes zijn er eigenlijk

ik ken er 3 black thorn

vegas en vegas2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...