listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik ben bezig met op elke school overal goud te halen maar ik krijg de missie "Destroy Targets" zelfs niet voltooid , de 3 eerste trucks neerknallen lukt soms maar dan is het een heel geklungel tegen dat ik gedraait ben en die jeeps neerhalen lukt helemaal niet want ze rijden door elkaar , kan er mij iemand vertellen hoe ik dit het best kan doen om goud op te halen? Reageren
cj101 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 welke versie heb jij voor de pc of de ps2 Reageren
Sebast258 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Die missie is idd. niet voor de poes ( ) maar met oefenen zou het na een tijdje wel moeten lukken hoor. Je mag niet te veel stres hebben voor zo'n dingen op eenderwelke GTA, want na 1 foute beweging kan "alles" naar de haaien zijn. Reageren
Donwell Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Zorg ervoor dat je niet te ver voorover hangt, zodat de kogels ver komen. Vlieg snel, niet al te hoog en je graden ongeveer 25o naar beneden. Als je alles goed in het vizier hebt, begin je aan één stuk te schieten. Deze zullen dan vrij snel kapot zijn. De jeeps zijn wel wat lastiger inderdaad, maar als je dezelfde techniek aanhoudt als bij de trucks zou dat geen probleem moeten zijn. Succes! Reageren
listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 welke versie heb jij voor de pc of de ps2 Pc en de v2 Reageren
cj101 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 je moet ook goed kunnen landen want aan het eind moet je ook landen in de rode marker voor extra punten rustig keren en blijf gefocust Reageren
listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 En wat is de tijdslimiet voor goud? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Goud: 80 seconden of sneller. Silver: sneller dan 92.5 seconden. Brons: sneller dan 105 seconden. @Hieronder: Het maakt wél uit, je mag ook geen schade oplopen. Anders word je score ook verminderd. Bewerkt: 5 april 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
cj101 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 maakt niet zo veel uit want ik was een keer snel en krijg 99 en ik doe eens een keer rustig en ik heb 100 Reageren
listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ja maar voor goud moet je 80 seconden hebben dus moet je je wel haasten... Nog andere tips? vooraal voor die 2 jeeps? Reageren
Hackman Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ga oefenen en nog eens oefenen want ooit zal je het halen (hoop ik voor jou). Reageren
listerstorm Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Ga oefenen en nog eens oefenen want ooit zal je het halen (hoop ik voor jou). Geweldig, ik zou het fijn vinden als ik dit mocht halen voordat ik van school af ben Bewerkt: 5 april 2008 door listerstorm Reageren
steintje Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik heb er ook letterlijk zo,n honderd keer over gedaan.(2uur)achter elkaar en ik werd helemaal histerisch maar ik heb hem daarna nog wel gehaald. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Je kan een paar dikke trainers downloaden zodat je de missie timer uit kan zetten dan heb je alle tijd van de wereld. Of je download de savegame editor, daarmee kan je alle scholen op goud zetten Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Ja maar voor goud moet je 80 seconden hebben dus moet je je wel haasten...Nog andere tips? vooraal voor die 2 jeeps? ik dee dit: gewoon erop los knallen met raketten,machinmegeweer zo heb ik goud gehaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.